Ik ben even op zoek naar wat erkenning. Momenteel geef ik borstvoeding en die productie loopt goed. Baby komt goed aan en drinkt iedere 3 uur. Toch merk ik sterk de drang om over te stappen op kunstvoeding. Ik vind het erg zwaar om alles alleen te doen. Ook merk ik dat het me beperkt met op pad gaan. Ik vind openbaar voeden niet fijn en moet nu dus telkens timen of dingen afzeggen als het tegelijkertijd met een voeding valt. Kolven is voor mij geen optie. Dat heb ik bij de eerste gedaan en vind ik mentaal nog slopender. Ik merk dus dat het mentaal veel van me vraagt en ben er erg moe door. Ook de nachten alleen doen put me uit. Ik geniet niet perse meer van borstvoeding geven dan een flesje. Toch voel ik me schuldig om over te gaan stappen, omdat dus alles wel loopt. Zijn er moeders die zich in hetzelfde schuitje bevinden of zaten en deze keuze ook hebben gemaakt? Ik hoef geen goedbedoelde adviezen van moeders die enkel pro borstvoeding zijn. Ook al is het lief bedoeld. Ik weet hoe goed borstvoeding is..