6 Reacties
vorige maand
Wij hebben de Cybex sirona gi I size plus. Heel blij mee, ons zoontje zit er top in.
Tip, ga naar verschillende winkels en probeer de stoeltjes. Wij ondervonden de hulp bij prenatal slecht, maar bij babyplanet echt geweldig! Toen we onze eisen/budget benoemd hadden verschillende bekeken, en mogen testen dat ie erin ging. Maar goed ook, want 1 die iets goedkoper was; zat ie helemaal niet lekker in. Terwijl ik die anders wel misschien besteld had, maar nu dus gelijk iets goeds kunnennkopen door het testen :)
Er zijn zoooo veel stoeltjes, dus ga je wss ook 100 verschillende aangeraden krijgen, dus echt de tip; ga naar een goeie zaak, laat je adviseren en test :)
vorige maand
Reactie op pijlsje
Thanks! En hebben jullie twee auto’s, hebben jullie dan in beide een isofix ...
Wij hebben één auto met een kinderstoeltje. Degene die op ons zoontje past heeft die auto. De ander gaat met de auto zonder stoeltje naar het werk. Wij vinden het makkelijker om van auto te wisselen dan om het stoeltje te wisselen.
Wij hebben overigens een Britax Römer Dualfix M I-size stoeltje, waarbij de Isofix en het stoeltje een geheel zijn. Dat is op zich wel heel prettig. Hij installeert heel makkelijk in de auto, maar is wel wat onhandig en zwaar om te tillen.
vorige maand
Wij hebben voor beide kinderen de novi baby David 2.0 en die bevalt prima. We hebben in beide auto's een set staan, dus 4 stoeltjes in totaal. Omdat het niet zo'n dure is, kan dat wel uit. Ik breng de kinderen altijd naar de opvang en rij dan door naar werk, en m'n vriend haalt ze weer op als hij klaar is met werk. Voor ons is het dus handiger om in beide auto's stoeltjes te hebben.
vorige maand
Reactie op itisme01
Wij hebben de Cybex sirona gi I size plus. Heel blij mee, ons zoontje zit e ...
Ik heb ook een Sirona, de S, ook omdat ik de cybex cloud maxi cosi had en dit stoeltje past in mijn Isofix base die ik al had. (Gi is met geïntegreerde base toch? S is los.). Wij hebben zelf een base en bij oma in de auto een base (past 2x per week op en haalt haar sochtends). Sochtends en savonds hoef ik dan alleen de stoel te verplaatsen, die klik je zo los en vast van de base. Goedkope dan 2 stoelen, maar wel praktisch. Dus testen is super nuttig. En bedenk vooraf of voor jou een geïntegreerde base bijvoorbeeld handig is, of juist niet, afhankelijk van je situatie.