Hi,
Mijn dochtertje is nu 10 weekjes en drink kv uit de smalle dr brown fles met speentje 1. Momenteel bied ik haar 120+4 aan en de laatste fles voor het slapen 150+5. Nu maakt zij vanaf het begin al klakkende geluiden tijdens het drinken, maar dronk de meeste flesjes wel leeg (dit waren vaak nog flesjes van 90+3). Nu sinds 1,5 week wordt zij op de helft van de fles heel onrustig, waardoor ik soms 3 kwartier bezig ben met het flesje, waarbij zij m niet eens altijd dan nog opdrinkt. Ze duwt het speentje er dan uit, begint een beetje te huilen en raakt gefrustreerd , omdat ze nog wel honger heeft.
Ook heeft zij al een tijdje last van krampjes en dat hoort er ook wel bij zoals er gezegd wordt, alleen ik heb het gevoel door het klakkende geluid en nu dat ze zo onrustig is met de fles, het daardoor erger wordt ivm de lucht die ze binnen krijgt. Ik heb speentje 2 geprobeerd met 60cc en deze dronk ze binnen 3 minuten leeg.. Ook gaf ze daarna gelijk wat terug, wat ze normaal bijna nooit doet.
Het bureautje heeft nu geadviseerd om een andere fles uit te proberen. Zelf had ik nog een phillips avent met speentje 2 staan en deze heb ik geprobeerd. Ze dronk de 120+4 binnen 10 minuten leeg en maakte als nog wel een klakkend geluid. Ze dronk verder wel goed en werd niet onrustig. Ze gaf ook niet terug na de fles, maar ik vraag me af of 10 minuutjes niet iets te snel is? Ik lees namelijk dat er wordt geadviseerd om er wel 15/20 minuutjes over te doen.
Hebben jullie misschien nog tips qua fles/speentje of iets anders?
Groetjes