12 Reacties

15 dagen geleden

Etos. Omdat we dichtbij een Etos winkel wonen en vrienden dit ook geven en altijd positieve ervaringen ermee hadden. Op de opvang krijgt ze nutrilon.

15 dagen geleden

Wij hadden eerst AH bio kunstvoeding, maar daar spuugde onze zoon heel veel door. Nu gebruiken we Hipp, en nu spuugt hij zelden en lijkt ook wel rustiger op z’n maag te liggen met krampjes. Dit was ook het geval met m’n dochter.

14 dagen geleden

Wij hadden eerst kruidvat, daar spuugde ze best veel van en dunne ontlasting.. toen overgestapt op Hero nutrasense icm jbp van nutrilon. ook geen hele vaste ontlasting maar prima te doen. Ook volgens het cb niks om me zorgen over te maken. Veel mensen zeggen door de aflevering van keuringsdienst van waarde dat alle voeding hetzelfde is. Echter is dit echt niet. Idd er zijn veel strenge eisen aan babyvoeding maar er is altijd een minimum standaard en bijvoorbeeld die van de kruidvat houd zich echt aan het minimum. De procenten verschillen maar minimaal. Maar op een flesje van 180ml kan dat best veel uitmaken.

14 dagen geleden

Etos met de oudste en etos extra care bij de jongste. Geen ervaring met Nutrilon. Reden? €€€€€ 😂

14 dagen geleden

Nutrilon omneo, heb gehoord van cb en kraamverzorgster dat dit de beste voeding is. Weinig krampen etc. Heel tevreden over. Durf nu ook niet echt over te stappen. Wel duur Maarja alles voor een blije baby

14 dagen geleden

Ik had nutrilon en ben sinds 2 dagen overgestapt op Hero nutrasense. Dit vanwege het grote verschil in geld haha. Scheelt bijna 10 euro.

14 dagen geleden

Nanny care geitenmelk. Goed verteerbaar en minder bewerkt. Aanbevolen door natuur diëtisten

14 dagen geleden

Wij hebben kruidvat, dat gaat goed! Reden hiervoor is de prijs en goede ervaringen van vrienden. Wat betreft de opmerking over de keuringsdienst van waarde: het is waar dat sommige goedkopere merken zich misschien meer strikt aan de minimumstandaard houden, terwijl duurdere merken (zoals Nutricia, Aptamil, Friso) soms iets hogere concentraties van bepaalde voedingsstoffen bevatten, zoals DHA, prebiotica, of bepaalde vitamines en mineralen. Dit kan inderdaad kleine verschillen veroorzaken in de uiteindelijke voedingswaarde van de flesvoeding. Deze verschillen kunnen op lange termijn weer een verschil maken voor de ontwikkeling van een baby, hoewel het effect hiervan vaak beperkt is en afhankelijk is van andere factoren, zoals de algehele gezondheid van de baby.

14 dagen geleden

Wij geven nutrilon pepti. Maar ik had initieel gekozen voor hipp. Hier zitten namelijk geen extra suikers in, is biologisch en zitten nog wat probiotica in ook.

13 dagen geleden

Nutrilon (gewone). Voor ons het best beschikbaar, geven ze ook op de opvang, goede ervaringen van vrienden en minder goede ervaringen met Kruidvat van vrienden dus mee begonnen en tevreden mee.

13 dagen geleden

Pure goat na koemelkvrij dieet bij borstvoeding en puramino vanaf maand 4 nu sinds een maand over op pure goat. Omdat in geitenmelk het enzym minder inzit waar ze op kunnen reageren als ze intolerant zijn voor koemelk. En ik gezien haar klachten niet over durfde stappen op pur3 koemelk. Dit gaat goed daarnaast is het nog eens biologisch ook en lichter verteerbaar.

13 dagen geleden

Ik heb nutrilon en ik deel absoluut niet de mening dat alle merken voeding “hetzelfde” is. Ik heb 1 week andere voeding geprobeerd van AH en mijn dochtertje spuugde onwijs veel, rook heel erg zuur uit haar mond en kreeg hele erge krampen hiervan. Eenmaal weer terug geswitched naar nutrilon nergens meer last van. Dus wij blijven bij het vertrouwde nutrilon.