9 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Anoukdvh
Alecto gewoon alleen spraak verder geen camera zou k zeggen!
Ow nee k zou wel graag camara willen hebben. Dat ik kan mee kijken. Vindt dat nog een beetje eng alleen spraak馃
2 jaar geleden
Dan zou ik alsnog die van alecto doen en dan met camera. Je hebt er eentje nu in de aanbieding... ik begon nml met een zonde camera en nu met 2e op komst toch wel fijn met... ben er erg blij mee
https://www.prenatal.nl/babykamer/babyfoons/alecto-smartbaby10-wifi-babyfoon-met-camera-5717396.html?hic_camp=google_ads:19716166214:147744008393:649114640861&kwd=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwzN-vBhAkEiwAYiO7oLPd1_daHBbZkWPn_kO4AyqgvxkbKJRgb4nJNin_fM1dXtJ7dsg7VhoCUE8QAvD_BwE
2 jaar geleden
Alecto is qua prijs/kwaliteit prima maar die accu's zijn niet best. Je kunt ze al best snel niet meer gebruiken zonder dat je ze aan een stroompunt hebt hangen. Ik vind dat op langere termijn wel een groot nadeel en zou dan liever iets meer betalen voor iets wat langer mee gaat, zoals bijvoorbeeld Philips.
2 jaar geleden
Reactie op liek94
Mijn vriendin gebruikt een euvy indoor cam. Is daar erg tevreden over. Onda ...
Wij hebben deze ook en werkt perfect. Veel scherper beeld als de luvion en 3x zo goedkoop. En er zit wel een baby functie op. Dus bij huilen en beweging slaat hij ook aan;)
2 jaar geleden
Ik heb de eerste 2 jaar geen babyfoon gehad & het ook niet echt gemist, merkte dat ik daardoor minder gefocust was erop, werd ook aangeraden door het cb. Nu heb ik er 1 zonder beeld met goed bereik zodat we ook makkelijk even bij de buren kunnen zitten bijv , dat durf ik nog wel aan馃構