9 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben er eentje gekocht zonder wifi, apps en al dat gedoe. Met een bereik van 50m beter en 300m buiten. Zit je er ook niet mee als je geen wifi hebt dat je geen babyfoon hebt etc

2 jaar geleden

Wij hebben de alecto babysmart 10. Hij heeft geen apart scherm, maar alle meldingen komen binnen op je telefoon via een app en via die app kun je ook altijd en overal mee kijken. Vrij goedkoop ding en voor ons doet hij wat hij moet doen!

2 jaar geleden

Mijn man zit voor zijn werk elke maand een paar dagen in België (ook straks na de bevalling) en wil dan graag zoveel mogelijk betrokken blijven (en gewoon even lekker staren). Hij heeft daarom gekozen voor de Philips Avent Connected, omdat je die via een app op je telefoon overal kunt bekijken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me er totaal niet mee heb bemoeid (ik ben tenslotte de eerste periode constant bij die kleine) maar hij was heel enthousiast over de omschrijving en reviews.

2 jaar geleden

Hier eufy. Overal kan je kijken op je telefoon.

2 jaar geleden

Ik had een dure nokia van 180 euro en heb nu eentje van action voor 18 euro met app 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Evaa1991

Wij hebben de alecto babysmart 10. Hij heeft geen apart scherm, maar alle m ...
Wij hebben deze ook. Thuis hebben we ‘m dan op de iPad aan staan.

2 jaar geleden

Reactie op ROSAXX

Wij hebben deze ook. Thuis hebben we ‘m dan op de iPad aan staan.
Wij hebben inderdaad ook een goedkope tablet aangeschaft voor thuis, vooral voor als de oppas er is!

2 jaar geleden

Mag ik vragen wat de reden is dat je er 1 wil voor buiten de deur. Gaat t er om dat je altijd kunt kijken waar je ook bent en wie er ook is met je kindje? Of meer voor als je de hond gaat uitlaten omdat t echt niet anders kan als je kindje op bed ligt? Of gewoon simpel voor in de tuin? T zijn nogal risky dingen met een app en worden ook zoals ik om mij heen hoor gehackt als je pech hebt. Wij hebben voor als we buiten zijn een eufy aangeschaft (hebben een grote tuin en achter in de tuin hebben we geen bereik met de babyfoon misschien wel met de nieuwe die morgen binnen komt maar we hebben alle beveiliging van eufy dus toen gelijk dat ook maar gedaan haha) Ik vind t zelf gewoon fijner met een scherm die lekker aan staat heel.de avond. Ik vind t heel irritant continue mijn telefoon te moeten openen om te kijken of alles wel goed gaat. Haha

2 jaar geleden

Wij hebben een babyfoon van Luvion. Super handig en helemaal als je de kleine bij iemand anders in bed legt, camera in het stopcontact en klaar. Geen gedoe met inloggen op WiFI van anderen etc. Je hebt altijd signaal. Doet bij ons al 4 jaar wat ie moet doen, en kan nu nog uitgebreid worden met 2 extra camera’s. Wij zijn enorme fan!