5 Reacties

één maand geleden

Infacol werkte maar een paar dagen hier.. en ze spuugde dikkig melk uit. Met sab simplex gaat het veel beter en als ze een beetje spuugt gewoon vloeibaar. Ook huilt ze nauwelijks door krampjes etc.

één maand geleden

Wij hebben bij de eerste Infacol gebruikt. Ik heb niet echt idee dat het heel goed werkte. Ik hoor van ouders op mijn werk (kdv ) dat er veel zijn die sab simplex hebben gebruikt, en er goede ervaringen mee hadden. Ik heb deze nu ook in huis (gekregen van collega die dit over had). In het geval dat onze dochter ook krampen gaat krijgen.

één maand geleden

Wij hadden sab simplex voor ons zoontje maar dat hielp erg weinig. Nu cinababy van VSM voor onze dochter en dat helpt een stuk beter

één maand geleden

Dat verschilt per kindje. De sab werkte hier voor geen meter en de infacol werkte binnen 24 uur. Wij zijn er ook weer best snel mee gestopt aangezien t best veel suikers bevat 🥲 en de krampjes zijn hier nu behapbaar. Want met dit spul blijven krampjes echt nog wel! T is alleen dat t meer geconcentreerd wordt waardoor t iets makkelijker weg te werken is. Maar t verdwijnt niet

één maand geleden

Wij gebruiken sab simplex, en zien wel echt verschil. We doen dit in combinatie met Orthiflor Start. Wij merken ook dat de krampjes dragelijker worden, dus we stoppen denk ik binnen kort met sab simplex. Maar heeft het voor ons kindje wel geholpen, liever een tevreden baby’tje dat geen pijn heeft. Ondanks de suikers 🤭