3 Reacties

één maand geleden

Ik geef bij elke voeding beide borsten maar wissel wel af met startkant. Je wilt ook niet dat de andere kant minder wordt gestimuleerd. In totaal krijgt je zoontje dan altijd genoeg. Hij stopt vanzelf met drinken als hij niet meer hoeft of hapt niet opnieuw aan

één maand geleden

Meestal bied je beide borsten aan en begin je met de borst waar de de vorige voeding mee bent geëindigd. Dus je voed bijvoorbeeld rechts en daarna links dan begin je de eerst volgende voeding met links.

één maand geleden

Het is heel natuurlijk dat er 1 borst voller is dan de andere. Bij mij is toevallig de rechter borst ook minder vol. Het hangt er een beetje vanaf hoe je productie in totaliteit is en hoe hard je kindje aankomt om een goed advies te kunnen geven. Maar er vanuit gaande dat je altijd 2 borsten geeft zou ik het blijven afwisselen. De borst die je het laatste hebt gegeven is dan de borst waar je weer mee start. Als je kindje harder dan 250 gram per week groeit, dan kun je ook 1 borst geven. Ik zou dan om en om doen zodat je beide borsten wel blijft stimuleren