34 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op roosss12
Ik heb de vulpes goods elektrische dubbele kolf. Stop je gewoon in je bh er ...
Ik vind het een beetje lastig te bepalen of m’n tepel wel goed erin zit.. omdat je niet zo goed kan zien natuurlijk.. en na het kolven merk ik altijd wel wat melk bij het schild. Voelt alsof ik voorover gekanteld moet blijven ofzo..
3 maanden geleden
Reactie op magicTouch444
Ik vind het een beetje lastig te bepalen of m’n tepel wel goed erin zit.. o ...
Jaa dat is zo, ik weet alleen wel zeker dat ik de goeie maat heb qua opzet stuk voor m’n tepels. Maar inderdaad soms zit er wat melk in het schild. Maar dan heb ik naar mijn idee niet goed gezeten. Je moet echt rechtop of een beetje voorover zitten bij deze kolf. Dit staat ook in de beschrijving
3 maanden geleden
Ben ook wel benieuwd, de Medela handsfree kolf is helaas niet geschikt voor een grote cup/ tepel, gaat maar tot 27mm
3 maanden geleden
Reactie op HallometJess
Ben ook wel benieuwd, de Medela handsfree kolf is helaas niet geschikt voor ...
Ik heb de borstkolf van Leuna heb zelfs schildmaat 28, en cup F.. dit is alleen geen handsfree. Ik heb ervaren dat handsfree voor mij met grote borst niet echt gaat.. dus helaas dan maar zo.
3 maanden geleden
Reactie op LindsayPV
Ik heb de borstkolf van Leuna heb zelfs schildmaat 28, en cup F.. dit is al ...
Zelf cup G nu en ik zweer bij de draadloze Youha The Ins Gen 1!!! Heb me rot gezocht maar deze kwam continu naar boven bij een grote cup. Wilde echt per se draadloos deze keer omdat ik met andere vast zat aan de bank en nu een peuter heb. Ze werken top en blijven in m’n voedingsbh’s zitten! Of nog fijner: de hema tops van die seamless dingen. Kan alles doen en ze blijven top zitten🙏🏻
3 maanden geleden
Ik heb een Elvie stride draadloze dubbele elektrische. Geweldig ding, wel met hoge prijs.. heb hem zelf via een vriendin in Amerika gekocht dus dat scheelde meer dan de helft.
De tip over Vinted kan ik me ook in inleven!! Heb destijds zelf gedacht dat dit met kolven niet zo hygiënisch zou zijn, maar nu ik er een heb zie ik dat je eigenlijk alle onderdelen waar melk in komt gewoon kunt vervangen (bij mijn type dan), dus dan is alleen het elektrische gedeelte al eens gebruikt.