9 Reacties
één maand geleden
Ik zou persoonlijk geen babyfoon met wifi / bluetooth nemen. Deze kunnen gehackt worden en kunnen er andere mensen meekijken.
Wij hebben deze van Luvion. Zijn er heel blij mee
Bekijk LUVION® Platinum 3+ - Babyfoon met Camera - Premium Baby Monitor op: https://www.bol.com/nl/p/luvion-platinum-3-babyfoon-met-camera-premium-baby-monitor/9200000107247856?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
één maand geleden
Reactie op Isaaq
Maar hoe gebruikelijk is dit?
Deze hebben samen een connectie waar iemand tussen kan.
Ik bedoel ook meer als je een babyfoon neemt die met een app op je telefoon werkt. Die kunnen namelijk gehackt worden
één maand geleden
Reactie op Isaaq
Word een babyfoon vaak gehackt?
https://youtu.be/VPZ7XWDntYc?si=ce5GVXqe_hv6cWws
Ik ben hier best van geschrokken toen ik dit zag.
Precies om die reden hebben wij ook een Luvion. Die is super gebruiksvriendelijk, als in gewoon heel simpel. Je hebt een camera en een monitor en als je ze allebei aanzet dan werkt het. Je kan inderdaad niet op je telefoon meekijken maar ik vind het bereik best groot, wij hebben een groot huis en ik kan ook nog best ver de tuin in lopen met bereik (dan sta ik buiten en zo’n 20 meter ervan af).
Mocht je wel echt een keer babyfoon op afstand willen (als je kind groter is ofzo) dan kun je altijd nog een babyfoon app op je telefoon zetten , dat je een telefoon als babyfoon gebruikt en een andere telefoon als monitor, voor incidenteel gebruik (:
één maand geleden
Reactie op Lifewithboys
Ik zou persoonlijk geen babyfoon met wifi / bluetooth nemen. Deze kunnen ge ...
Wij hebben nu ook een Luvion (net andere uitvoering), maar in ons huis met betonnen muren en vloeren reikt het bereik net niet ver genoeg voor bijvoorbeeld de tuin. Nu vind ik dat opzich geen ramp, maar zit ik er meer mee dat je niet goed de hele kamer in de gaten kunt houden. Vandaar dat ik aan een bewakingscamera begon te denken
één maand geleden
Wij hebben de Elro BC4000, deze kun je makkelijk bedienen zodat je de kamer rond kan kijken. Hier zit ook een app bij, mijn man had alles uitgezocht welke het veiligst was en het beste staat aangeschreven. Zelf heb ik weinig verstand van elektronica maar hij bevalt me goed.