Ik twijfel tussen deze 2 flessenwarmers,ik wil elektrisch is super handig voor onderweg en de nachtvoedingen.
Welke van deze raden jullie mij aan en welke flessen kunnen erop?
Ik gebruik die van mijn bambini's
Je kan kiezen tussen binnen 2 minuten warm en 4 minuten volgens mij. En je hebt 2 opzetstukken. 1 krijg je er al bij en de andere moet je bijbestellen. Maar inpreciepe passen dan alle flessen erop. Ik ben er erg tevreden mee
Wij hebben de luvion flessenwarmer, geweldig ding. Vind hem wel redelijk snel leeg gaan maar super handig, er zit sws 1 opzetstuk bij waar in ieder geval de smalle dr brown fles op past. Zonder opzetstuk passen er ook diverse flessen onder waaronder de philips avent flessen.
Wij hebben de Vulpes Goods. Erg fijn voor onderweg en accu gaat echt lang mee. Misschien ook een optie.
En verschillende opzetstukken inbegrepen dus past op alle flessen
Ik zie dat het uitverkocht is op hun website. Het was toen goed afgeprijsd.
Wel een link gevonden op bol.com
https://www.bol.com/nl/nl/p/vulpes-goods-babycare-flessenwarmer-pro-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-intelligente-flesverwarmer-4-temperatuurniveaus-draadloos-inclusief-5-adapters-usb-oplaadbaar-13-200-mah-roze/9300000160135354/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000160135354&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw59q2BhBOEiwAKc0ijaYqFZj55Js6VuTTMdOZ0rezqyL2F2yKv0uKClT9AvcxFuoR6-iRERoCPn8QAvD_BwE
Ik ben voor deze gegaan (ivm de grotere batterij) en ben er erg tevreden mee! Je stelt hem zo in op 37 graden en je ziet hem gelijk oplopen qua temperatuur