13 Reacties

2 maanden geleden

En deze flessenwarmer

2 maanden geleden

Ik gebruik die van mijn bambini's Je kan kiezen tussen binnen 2 minuten warm en 4 minuten volgens mij. En je hebt 2 opzetstukken. 1 krijg je er al bij en de andere moet je bijbestellen. Maar inpreciepe passen dan alle flessen erop. Ik ben er erg tevreden mee

2 maanden geleden

Wij hebben de bambini en zijn er erg tevreden over. Hij is klein en daardoor makkelijk mee te nemen

2 maanden geleden

Reactie op CADOOTJE

Ik gebruik die van mijn bambini's Je kan kiezen tussen binnen 2 minuten wa ...
Heb je een link voor dat opzetstuk? Kan ik even kijken 🤗

2 maanden geleden

Wij hebben de luvion flessenwarmer, geweldig ding. Vind hem wel redelijk snel leeg gaan maar super handig, er zit sws 1 opzetstuk bij waar in ieder geval de smalle dr brown fles op past. Zonder opzetstuk passen er ook diverse flessen onder waaronder de philips avent flessen.

2 maanden geleden

Reactie op maria33641

Wij hebben de luvion flessenwarmer, geweldig ding. Vind hem wel redelijk sn ...
En wat is snel leeg 😊

2 maanden geleden

Reactie op Framblijtje

Wij hebben de bambini en zijn er erg tevreden over. Hij is klein en daardoo ...
Is deze fleswarmer niet snel leeg?

2 maanden geleden

Wij hebben de Vulpes Goods. Erg fijn voor onderweg en accu gaat echt lang mee. Misschien ook een optie. En verschillende opzetstukken inbegrepen dus past op alle flessen

2 maanden geleden

Reactie op SRos123

Wij hebben de Vulpes Goods. Erg fijn voor onderweg en accu gaat echt lang ...
Heb je een linkje voor mij misschien?

2 maanden geleden

Reactie op kim H

En wat is snel leeg 😊
Ik laad m zeker wel 1x per 2 dagen op

2 maanden geleden

Reactie op maria33641

Ik laad m zeker wel 1x per 2 dagen op
Bedankt voor je berichtje 😊

2 maanden geleden

Reactie op kim H

Heb je een linkje voor mij misschien?
Ik zie dat het uitverkocht is op hun website. Het was toen goed afgeprijsd. Wel een link gevonden op bol.com https://www.bol.com/nl/nl/p/vulpes-goods-babycare-flessenwarmer-pro-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-intelligente-flesverwarmer-4-temperatuurniveaus-draadloos-inclusief-5-adapters-usb-oplaadbaar-13-200-mah-roze/9300000160135354/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000160135354&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw59q2BhBOEiwAKc0ijaYqFZj55Js6VuTTMdOZ0rezqyL2F2yKv0uKClT9AvcxFuoR6-iRERoCPn8QAvD_BwE

2 maanden geleden

Ik ben voor deze gegaan (ivm de grotere batterij) en ben er erg tevreden mee! Je stelt hem zo in op 37 graden en je ziet hem gelijk oplopen qua temperatuur