44 Reacties

3 maanden geleden

Dr Brown fles!

3 maanden geleden

Idd Dr Brown. Wij hebben 2 weken in het ziekenhuis doorgebracht toen onze dochter geboren was. Wij hadden ook die Philips flesjes maar die hebben de kinderverpleegkundige afgeraden omdat die flessen alleen goed zijn voor hele grote baby's die makkelijk drinken! Ze wilde daaruit drinken maar kreeg er nauwelijks iets uit. Dr Brown maakte een wereld van verschil!

3 maanden geleden

Reactie op SarahLimmen

Dr Brown fles!
Welke specifiek? Want lees vaak iets over brede hals en smalle hals, maar weet het verschil niet. En vind je die qua stroming goed?

3 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Idd Dr Brown. Wij hebben 2 weken in het ziekenhuis doorgebracht toen onze ...
Bedankt voor je reactie, welke precies, smalle of brede hals?

3 maanden geleden

Dr brown speen kopen voor op de difraxfles! Prematurespeen of een 1.

3 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Jaa past die op de dilfrax fles? Deze tip zag ik indd eerder voorbijkomen. Ik ga zo even halen dan. Welke raad je aan prematuur of 1?

3 maanden geleden

Ons dochtertje krijgt nu voeding uit de Lansinoh fles, gaat echt veel beter dan de Avent. Daar raakte ze ook uitgeput van.

3 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Jaa past die op de dilfrax fles? Deze tip zag ik indd eerder voorbijkomen. ...
Dit is idd een goede mogelijkheid. Diflax en dr brown kun je namelijk combineren. Zelf gebruik ik dr brown fles met Difrax speen omdat de dr brown speen voor ons zoontje te smal is. Dan laat hij de voeding uit zijn mond lopen. Zelf ben ik niet erg weg van de Difrax fles. Wanneer je hem te strak draait kan de voeding ook lang duren omdat hij vacuüm zuigt of te weinig lucht toevoer heeft.

3 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Jaa past die op de dilfrax fles? Deze tip zag ik indd eerder voorbijkomen. ...
Yep! Zou de premature doen, maar je kan ook beide doen, want de 1 speen kan je hierna dan gebruiken natuurlijk. Spenen bij prenatal btw nu in de aanbieding!

3 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Dit is idd een goede mogelijkheid. Diflax en dr brown kun je namelijk combi ...
Ik vind de difrax juist altijd wel fiijn, omdat je ook kan "spelen" met de bodem als ie vacuüm zuigt. Haha, zo zie je dat iedereen weer wat anders handig vind!

3 maanden geleden

Lansinoh of hegen, beide echt super flessen!

3 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Idd Dr Brown. Wij hebben 2 weken in het ziekenhuis doorgebracht toen onze ...
En dan smalle of bredehals?

3 maanden geleden

En als je met de Difrax fles therapeutisch voed? Gaat het dan nog steeds te snel?

3 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Deze!

3 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Daar zitten ook meer flessen in voor de maanden die volgen :) onze kleine meid doet ze geweldig met deze flesjes!

3 maanden geleden

Reactie op Beanie85

Prematurespeen is voor premature baby's, Dat heeft onze dochter moeten gebruiken toen ze niet zelfstandig kon drinken (was een dysmatuur randgeval prematuur).. bij gezone baby's gewoon altijd speen 1 gebruiken. Heel soms gebruikt men de prematuurspeen ook bij baby's die binnen 5 minuten een fles leeg drinken haha. (Omdat ze daarop leren zuigen maar er komt minder uit). Maar verder zou ik die speen niet gebruiken!

3 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Ik heb de smalle hals. Hier is Robbie morgen 3 weken oud en misschien maar 2 keer last gehad van krampjes. En dan nog heel weinig last. Met m’n oudste ook deze gebruikt en weinig tot geen last. En inderdaad in die pakketten op de foto van kells1986 zitten ook vervolg spenen.

3 maanden geleden

Ik hoor veel goede dingen over de Hegen flesjes, deze ga ik binnenkort aanschaffen 🤗

3 maanden geleden

Ik vind die avent flessen voor mijn dochter echt vreselijk. Ze krijgt er niks uit, ‘t kind is helemaal uitgeput en krijgt niets binnen. Ben overgestapt naar difrax, daar doet ze het voor nu wel goed mee

3 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Prematurespeen is voor premature baby's, Dat heeft onze dochter moeten gebr ...
Heel veel gebruiken juist sowieso de premature speen! Als ik lees dat de difrax binnen 5 min leeg is (uitgaande van een s) kan een premature speen zeker prima werken hoor.