Vraagje!
Mijn zoontje is 7 weken oud en heeft een flinke zuigbehoefte. Nu heb ik verschillende dilfrax spenen en bibs geprobeerd, maar hij spuugt alles uit. Voordat ik straks van alles probeer (het zal vast ook aan het kind liggen), heeft iemand de tip?
We geven flesvoeding met de hegen flessen. Hij sabbelt hier dan veel op zonder dat hij drinkt en valt dan in slaap.
Iemand de tip?
Wij hebben de MijnNami Soother (prematuur/newborn)
Eerst Bibs gehad, maar die werd afgeraden door de kraamhulp, toen Difrax Newborn, toén de Philips Avent Soothie en nu dus uiteindelijk uitgekomen op MijnNami.
Deze is niet te zwaar voor hem om in te houden, en heeft geen hard kunststof wat in z'n gezicht drukt.
https://www.bol.com/nl/p/mijnnami-soother-speen-2-stuks-natural-nicu-100-voedselgraad-siliconen-newborn-fopseen-0-6-maanden/9300000071446041?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Wij hebben het hele assortiment fopspenen in huis gehad, want ze pakte echt geen enkele. Toen op dit forum gelezen over de Philips soothie fopspeen, en met een klein beetje oefenen was het raak! Ze is nog steeds geen groot fan, maar ze pakt hem wel als ze écht zuigbehoefte heeft.