15 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg. Mijn zoontje is ook niet geïnteresseerd, behalve de borst 😫

2 maanden geleden

Welke bibs heb je geprobeerd? Bij mij pakt ze de platte niet goed maar de ronde wel!

2 maanden geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2024/wie-heeft-de-tip-voor-goede-speen-o0vV140?utm_source=24Baby&utm_medium=app

2 maanden geleden

Soothie prematuur speen is hier groot succes. Is een turquoise speen.

2 maanden geleden

Wij hebben de MijnNami Soother (prematuur/newborn) Eerst Bibs gehad, maar die werd afgeraden door de kraamhulp, toen Difrax Newborn, toén de Philips Avent Soothie en nu dus uiteindelijk uitgekomen op MijnNami. Deze is niet te zwaar voor hem om in te houden, en heeft geen hard kunststof wat in z'n gezicht drukt. https://www.bol.com/nl/p/mijnnami-soother-speen-2-stuks-natural-nicu-100-voedselgraad-siliconen-newborn-fopseen-0-6-maanden/9300000071446041?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 maanden geleden

Van Medela die berenspeen, die is heel zacht en pakt onze dochter goed na difrax en philips te hebben geprobeerd

2 maanden geleden

Philips Avent ultra air!

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Wij hebben de MijnNami Soother (prematuur/newborn) Eerst Bibs gehad, maar ...
Ja die ja. Alleen wij hebben de turquoise prematuur versie. Echt zo'n fijne speen.

2 maanden geleden

Reactie op LaFleur1

Van Medela die berenspeen, die is heel zacht en pakt onze dochter goed na d ...
Die gebruiken wij ook, werkt al een tierelier! De ronde bibs vond hij maar niks

2 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Welke bibs heb je geprobeerd? Bij mij pakt ze de platte niet goed maar de r ...
De ronde worden naar mijn weten afgeraden ivm vervorming kaak/gebit op ten duur

2 maanden geleden

Reactie op Dimala85

De ronde worden naar mijn weten afgeraden ivm vervorming kaak/gebit op ten ...
M’n voornemen is om het voor die tijd af te leren, aangezien zuigbehoefte afneemt vanaf 9 maanden. Maar goed, of dat lukt is een tweede haha

2 maanden geleden

Wij hebben het hele assortiment fopspenen in huis gehad, want ze pakte echt geen enkele. Toen op dit forum gelezen over de Philips soothie fopspeen, en met een klein beetje oefenen was het raak! Ze is nog steeds geen groot fan, maar ze pakt hem wel als ze écht zuigbehoefte heeft.

2 maanden geleden

Wij hebben bij beide kinderen de Medela Soothie gebruikt, echt een hele fijne speen!

2 maanden geleden

Hier ook de medela “Berenspeen”

2 maanden geleden

Difrax lovi