11 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb zelf de handsfree 4mommy borstkolf. Heel fijn in gebruik

3 maanden geleden

Ik heb de medela freestyle handsfree en vind het een fijne kolf

3 maanden geleden

Zelf heb ik de vulpes handsfree kolf, stuk goedkoper dan de medala en philips, maar ben er tot nu toe heel tevreden over! https://www.vulpesgoods.com/product/elektrische-draadloze-borstkolf-pro-2-stuks/?source=googleads&gad_source=1&gbraid=0AAAAApRJpkgzNRlzdRB4CwZD_TyRkSxIA&gclid=EAIaIQobChMIh-iSmLrOhwMVDpaDBx3SoixDEAQYASABEgLod_D_BwE

3 maanden geleden

Medela freestyle werkt goed, alleen wel lastig om ook tegelijkertijd het huishouden te doen (vind ik).

3 maanden geleden

Ik heb een kolfconsult gedaan bij een lactatiekundige. Dan kun je meerdere kolven proberen (ik heb er een stuk of 6 geprobeerd). Ik kwam zelf op een minder bekend merk en type uit, maar die werkte voor mij het beste qua opbrengst - Youha THE ins Gen 1 dubbel handsfree. Daarnaast kijkt de lactatiekundige ook mee hoe de kolf past, welke maat schild je nodig hebt, etc. Echt een aanrader ipv zelf wat te kopen in de hoop dat het aansluit. Qua opbrengst met kolven scheelt het nog wel wat.

3 maanden geleden

Reactie op Ebony1310

Ik heb een kolfconsult gedaan bij een lactatiekundige. Dan kun je meerdere ...
Bij welke ben je geweest? Wij willen dit ook.

3 maanden geleden

Reactie op wendiependie

Bij welke ben je geweest? Wij willen dit ook.
Bij Christa Beumer, komt aan huis - rondom amersfoort. Ik weet niet waar je woont, maar meer lactatiekundigen bieden dit aan. Even zoeken op internet 😊

3 maanden geleden

Ik heb de Kolvy Pro, kost maar 70 euro per stuk en werkt super goed!

3 maanden geleden

Reactie op Ebony1310

Ik heb een kolfconsult gedaan bij een lactatiekundige. Dan kun je meerdere ...
Ik heb dezelfde en hou van dat ding! 😁 Ook middels kolfconsult daarop uitgekomen.

3 maanden geleden

Ik ga ook een consult doen in Gilze via borstkolfwinkel.nl. Deze raadde mij lactatiedeskundige aan.

3 maanden geleden

Ik heb de medela handsfree en hij bevalt goed. Tip; momenteel is de medela swing maxi met flinke korting bij bol.com! Als je dan de handsfree cups los koopt ben je goedkoper uit dan wanneer je een handsfree set koopt. En dan heb je twee soorten kolven ipv één.