36 Reacties
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Dan denk ik inderdaad ook, net hoe de bouw is wellicht!
Ja bij mij vallen de maten ook heel anders. Ik vond etos maat 2 vrij groot terwijl Kruidvat maat 2 voor mijn gevoel al vrij klein wordt. Heel ander model
één maand geleden
Enige luier die eigenlijk niet doorlekt is een wasbare luiers! Zo ideaal, geen poep tot aan de nek en altijd luiers is huis! 😀
één maand geleden
Reactie op Kellaaa
Ik gebruik trouwens de AH extra droog & zacht. Vind dat verder echt top ...
Hier iedere ochtend prijs met een volle luier. Via voorkant, zijkant. En luier 2 sluit nog heel mooi aan als ik m aandoe. Wij gaan nu maar weer pampers proberen nadat kruidvat ook doorlekte.
één maand geleden
Ik heb dodot sensitive, super fijn! Nu weet ik niet of je die gemakkelijk kunt kopen in Nederland. (misschien via Amazon?) Maar als het kan, is dat echt een aanrader!
één maand geleden
Bij mijn baby's werkt kruidvat het beste, en dan de maat die voor je gevoel nét wat te krap zit.
Ligt trouwens wel aan hoe ze doorlekken: als ze doorlekken terwijl de luier niet bomvol zit (dus erlangs ipv overstroming), dan is de maat (of het model) te groot.
In mijn ervaring is kruidvat dus goed (smalle fit), terwijl bijv etos te breed is rondom de beentjes. Pampers zit ertussenin.
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Hier iedere ochtend prijs met een volle luier. Via voorkant, zijkant. En lu ...
Mijn zoon laat ik met grotere maat luier slapen. Hij slaapt op z'n buik en die tikt 11-12 uurtjes door. Ook zorg ik dat romper ruim genoeg is anders ook lekkage ongeacht welk merk.
één maand geleden
Reactie op Janneke12-21
Mijn zoon laat ik met grotere maat luier slapen. Hij slaapt op z'n buik en ...
Ja de romper is al 62/68 en we gaan nu terug naar pampers. Die lijken toch beter te zitten hier t.o.v. AH en Kruidvat.