21 Reacties

10 dagen geleden

Ik volg even. Vind de nieuwe kruitvat luiers ook niet fijn...

10 dagen geleden

Wij hebben ook altijd pampers ik heb alles geprobeerd maar niks lijkt erop. Het is duur maar het verschil is gwn te groot. Vaak koop ik bij 1+1 of 2+2 acties 6 tot 8 pakken in zodat ik er wat op voorraad heb en vaak als ze op zijn is er weer zo’n nieuwe actie dus dat is misschien een idee?

10 dagen geleden

Reactie op Naomi99

Ik volg even. Vind de nieuwe kruitvat luiers ook niet fijn...
Ohh waardeloos hé! Ik vond ze perfect!

10 dagen geleden

Ik vind de luiers van Etos wel fijn. Die hebben het randje nog wel.

10 dagen geleden

Wij zijn nu ook gestopt met Kruidvat, elke dag doorlekken, ik vond het zielig voor hem en voor mezelf 😂 Vorige week was er een super actie bij Etos 2+2 en toen hebben we ingeslagen.

10 dagen geleden

Rascal + friends luiers! Zijn wat dikker tot op heden nog geen lekkages gehad (16 weken oud)

9 dagen geleden

Reactie op liesje170

Ohh waardeloos hé! Ik vond ze perfect!
Ja vooral bij mijn oudste van 2. Die heeft best wel dunnen benen alles lekt erlangs

9 dagen geleden

Ik gebruik jumbo huismerk premium luiers, nooit problemen mee! Alleen af en toe de nacht lekt hij door. Ik gebruik nu dus in de avond voordat hij gaat slapen van pampers zelf een luier en de rest die van de jumbo :)

9 dagen geleden

Ik gebruik overdag die van Etos en snachts van pampers (omdat ze dan langer niet verschoont wordt) en dat gaat hier tot nu toe altijd goed

9 dagen geleden

Ik gebruik zelf premium protection maar ik heb ook de rascal en friends gehad. Daar ben ik echt super tevreden over. Kan echt een nacht mee van 8 tot 7 uur ‘s ochtends zonder rode billetjes. Vaak in de reclame 1+1 gratis.

9 dagen geleden

Reactie op Mom|Dad

Ik gebruik zelf premium protection maar ik heb ook de rascal en friends geh ...
Ik ga deze zeker vaker bestellen. Ik ben zelf Piet miep over luiers. Heb echt wel van alles geprobeerd maar de premium protection en rascal en friends vind ik het beste!

9 dagen geleden

Wij zijn ook met kruidvat gestopt en zijn overgegaan op de zwitsal luiers. Super fijn zijn die, wat dikker en voelen zacht aan. Wij hebben hier een winkel die heet die grenze, die verkoopt de luiers ik betaal voor een grootverpakking van 71 stuks 8 euro.

9 dagen geleden

Wij zijn ook zoekende vooral voor de oudste van 2. Die luierbroekjes van kruidvat zijn echt waardeloos geworden. Voor de kleine voor nu nog geen problemen. Hij zit nu in maat 3. Maar hoor wel veel klachten over de kruidvat.

9 dagen geleden

Rascal&friends!! Echt mega fijne luiers die een stuk hoger zitten dan andere luiers en dus veel poep binnenhouden die anders eruit kwam! Nu 1+1 bij Kruidvat. Ook regelmatig in de aanbieding bij trekpleister. Dikke aanrader!

9 dagen geleden

Reactie op Mom|Dad

Ik ga deze zeker vaker bestellen. Ik ben zelf Piet miep over luiers. Heb ec ...
Helemaal mee eens!

8 dagen geleden

Op www.luieraanbiedingen.net kun je altijd de beste aanbieding per merk vinden. Zo koop ik altijd vrij goedkoop Pampers Premium Protection. Koop vaak grote verpakking, scheelt ook.

8 dagen geleden

Gebruik nu etos heb 264 pampers voor 35 euro online bestellen

8 dagen geleden

Huggies, online te bestellen en dan altijd wachten tot ze in uitverkoop zijn, dan vind ik het wel betaalbaar. Volgens mij zijn ze dan 23 cent per stuk. Ze zijn echt goed. Beter dan de echte Pampers vind ik. 😊

8 dagen geleden

De rascal en friends zijn trouwens in de aanbieding 1+1 bij Kruidvat

8 dagen geleden

Pampers via bol.com maandbox 50% korting.