21 Reacties
10 dagen geleden
Wij hebben ook altijd pampers ik heb alles geprobeerd maar niks lijkt erop. Het is duur maar het verschil is gwn te groot. Vaak koop ik bij 1+1 of 2+2 acties 6 tot 8 pakken in zodat ik er wat op voorraad heb en vaak als ze op zijn is er weer zo’n nieuwe actie dus dat is misschien een idee?
9 dagen geleden
Ik gebruik jumbo huismerk premium luiers, nooit problemen mee! Alleen af en toe de nacht lekt hij door. Ik gebruik nu dus in de avond voordat hij gaat slapen van pampers zelf een luier en de rest die van de jumbo :)
9 dagen geleden
Wij zijn ook met kruidvat gestopt en zijn overgegaan op de zwitsal luiers. Super fijn zijn die, wat dikker en voelen zacht aan. Wij hebben hier een winkel die heet die grenze, die verkoopt de luiers ik betaal voor een grootverpakking van 71 stuks 8 euro.
9 dagen geleden
Wij zijn ook zoekende vooral voor de oudste van 2. Die luierbroekjes van kruidvat zijn echt waardeloos geworden.
Voor de kleine voor nu nog geen problemen. Hij zit nu in maat 3. Maar hoor wel veel klachten over de kruidvat.
9 dagen geleden
Rascal&friends!! Echt mega fijne luiers die een stuk hoger zitten dan andere luiers en dus veel poep binnenhouden die anders eruit kwam! Nu 1+1 bij Kruidvat. Ook regelmatig in de aanbieding bij trekpleister. Dikke aanrader!
9 dagen geleden
Reactie op Mom|Dad
Ik ga deze zeker vaker bestellen. Ik ben zelf Piet miep over luiers. Heb ec ...
Helemaal mee eens!
8 dagen geleden
Huggies, online te bestellen en dan altijd wachten tot ze in uitverkoop zijn, dan vind ik het wel betaalbaar. Volgens mij zijn ze dan 23 cent per stuk. Ze zijn echt goed. Beter dan de echte Pampers vind ik. 😊