47 Reacties

vorig jaar

Met de eerste ook alles met neutraal gedaan, maar nu gewoon lekker robijn

vorig jaar

Geen goedkopere, maar wel een hele fijne. Ik gebruik het natuurlijke babywasmiddel van Incia

vorig jaar

Gewoon van de lidl het huismerk. Ga niet steeds onze kleding en die van de kleine scheiden. Dan blijf je aan het wassen

vorig jaar

Hier ook neutral. Maar vind het echt stinken en idd heel duur 🤣

vorig jaar

Ik gebruik neutral voor de baby

vorig jaar

Wij gebruiken de waspoeder van ariel! En dan als wasverzachter een scheutje azijn. Niet alleen goed voor de was, maar ook voor de wasmachine 😁

vorig jaar

Ik heb AH puur gekocht, ivm prijs inderdaad van neutral. Ik ben tevreden over dat het goed lijkt te wassen maar nog geen ervaring met echte vieze kleding

vorig jaar

Ik gebruik de vloeibare wasmiddel van de Lidl. Bij de eerste dochter ook gebruikt en dat ging prima. Voor de babywasjes voeg ik alleen geen wasparfum of wasverzachter toe.

vorig jaar

Ik heb bij de eerste altijd neutral gebruikt, tot ik die een keer niet kon vinden en dus voor de ah puur ging. Ik vond het precies hetzelfde, zelfs de geur na het wassen. Vanaf toen ah puur gebruikt vanwege de prijs!

vorig jaar

De kraamzorg zij bij de vorige zwangerschap je kunt gewoon je eigen wasmiddel gebruiken. Dan wennen ze daar ook direct aan. Dus dat heb ik nu weer gedaan.

vorig jaar

Eigen wasmiddel, geen wasverzachter. Let wel op dat er geen parfum in je wasmiddel zit 🫢 veel vloeibaar wasmiddel heeft parfum er in zitten. Dat is waar babyhuidjes eerder op reageren dan op t wasmiddel zelf

vorig jaar

Kraamzorg vertelde dat ik gewoon m’n eigen wasmiddel kon doen zonder wasverzachter of extra wasparfum

vorig jaar

Hier wordt de was van ons zoontje en de baby gewassen met ah puur. Heel tevreden over. Hij draagt veel beige en wit en daar gaan zelfs de smerigste vlekken uit.

vorig jaar

Ecover :)

vorig jaar

Vraagje; ik lees veel dat jullie zeggen met eigen wasmiddel, wij gebruiken thuis pods van color reus, kan ik die dan ook gebruiken voor de kleine? Of liever echt vloeibare?

vorig jaar

Reactie op Evaa1991

Hier wordt de was van ons zoontje en de baby gewassen met ah puur. Heel tev ...
gebruiken jullie de AH puur ook voor jullie eigen was?

vorig jaar

Reactie op babymarch2022

Nee we gebruiken voor onszelf gewoon robijn, vind ik lekkerder ruiken 🙊

vorig jaar

Reactie op babymarch2022

Nee, ik koop gewoon wat er in de aanbieding is van Ariël of robijn. Nu ah puur gekocht alleen voor de babywas en wanneer die op is dan mogelijk babywas gewoon bij ons in de gewone was. Maar gezien partner eczeem heeft en ik een droge huid wil ik zekere voor onzekere nemen om even af te wachten hoe de huid van ons kind zal zijn voordat ik mijn gewone wasmiddel gebruik

vorig jaar

Reactie op babymarch2022

Vraagje; ik lees veel dat jullie zeggen met eigen wasmiddel, wij gebruiken ...
Ik gebruik pods van Ariel. Lijkt me opzich niet heel anders als vloeibaar wasmiddel.

vorig jaar

Reactie op babymarch2022

Vraagje; ik lees veel dat jullie zeggen met eigen wasmiddel, wij gebruiken ...
Vloeibaar of pods maakt denk ik niet heel veel verschil. Wij kiezen ervoor om voor de kindjes ander wasmiddel te gebruiken omdat een babyhuid gevoelig kan reageren op bijvoorbeeld parfum in ons eigen Wasmiddel.