7 Reacties

25 dagen geleden

Ik vind die van happybear fijner dan wegwerp. Eerst wegwerp gehad bij de oudste, maar daarna 2 van happybear gekocht en vind dat handiger. Dan is het gewoon een zwembroekje. En die gaan nu al 1,5 jaar zonder moeite mee.

25 dagen geleden

Ik vond die knoopjes van happy bear bij een kleine trappelende baby een verschrikking. Alleen op vakantie toen mijn dochter groter was enwe dagelijks zwommen die genomen. Verder gewoon wegwerp. Bovendien als je kind in die happy beat kakt is je zwempartij over. Bij wegwerp trek je gewoon een nieuwe aan

25 dagen geleden

Kruidvat zwemluiers vind ik heel fijn. Goeie pasvorm ook

25 dagen geleden

Wij zijn al een paar keer gaan babyzwemmen en ik vind happybear top. Knoopjes vastmaken (=maat instellen) voordat je hem aandoet, dan is het nog makkelijker aantrekken dan een gewone luier ;)

25 dagen geleden

Wasbaar! Wij hebben van Hinzling voor onze dochter en ik heb net Elskbar cadeau gedaan aan mijn nichtje. Super makkelijk in gebruik en gaat door de verstelbare sluiting/elastiek lang mee!

25 dagen geleden

Hier ook Kruidvat. Ziet eruit als een gewone luier. Goede pasvorm en je kan hem gewoon lekker weggooien nadat je gezwommen hebt. Geen gedoe als uitwassen etc.

25 dagen geleden

Hier verschillende, Elskbar en Alva baby (van nappys site). Wassen is niet zo lastig, kan gewoon bij de kleding of handdoeken in, net wat je in de machine hebt.