15 Reacties

één maand geleden

Jaa ik zie er ook ontzettend tegenop… ik vind ze nog zo klein!! Het liefst heb ik haar nog de hele tijd bij me

één maand geleden

Ik ook. Ik vind het vreselijk. Duurt nog een maand, maar ik ben er nu al dagelijks mee bezig. Het is onze tweede. Maar ik vind het opnieuw echt net zo erg. 🥹

één maand geleden

Hier ook, de tweede maar het went niet. Voelt zo onnatuurlijk, hoe lief de leidsters ook zijn

één maand geleden

Ik kijk er ook enorm tegen op en dan kan hij bij mij nog gewoon mee naar werk. Hij zit dan alleen op een andere groep.

één maand geleden

Hier gaat ze komende donderdag wennen en ik zie er toch best tegenop. Ook al heeft ze vanwege extreem huilen al eens in het ziekenhuis gelegen en gelogeerd dus opzich ben ik al "gewend" haar ergens te laten.

één maand geleden

Misschien een hart onder de riem voor mama’s die het echt lastig vinden, onze oudste heeft nu zo’n hechte band met een vriendje van kdv waar ze met vier maanden is gestart, zo leuk om te zien. Het is lastig en in fasen extra lastig (als ze klein zijn of verlatingsangst krijgen), maar ook zo waardevol qua sociale interactie en ontwikkeling.

25 dagen geleden

Ons kleine moppie heeft vanmorgen 2 uurtjes gewend en heeft het super goed gedaan! Lekker gespeeld in de box, dutje gedaan en lekker in de wipper gespeeld! Ze lag heerlijk te lachen bij het ophalen. Een opgeluchte mama

25 dagen geleden

Ik vond dit juist heerlijk. Haar in een andere (voor ons ook vertrouwde) omgeving te zien waar ze ook zichzelf kan en mag zijn en kan ontwikkelen. Hier gaat ze alweer een week naar de opvang en de foto's zijn om te smelten haha. Helpt heel erg bij t kolven tijdens t werk (vandaag toevallig weer begonnen) ze gaat op dinsdag en vrijdag samen met haar grote zus 😍

25 dagen geleden

Meid ik moest al huilen toen de mail kwam met de wendagen erin 🤣. Zie er ook echt tegenop, is over 3 weken. Fijn om te lezen dat het goed ging bij jou!

25 dagen geleden

Hier gaat ze de 22e voor het eerst een ochtendje wennen. Kijk er echt tegenop maar ondanks dat heb ik ook alle vertrouwen dat ze goed voor haar zullen zorgen!

25 dagen geleden

Reactie op katieperrie

Meid ik moest al huilen toen de mail kwam met de wendagen erin 🤣. Zie er o ...
Haha zo herkenbaar 😂

25 dagen geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ik vond dit juist heerlijk. Haar in een andere (voor ons ook vertrouwde) om ...
Dit heb ik ook wel. Dat ze ook echt hopenlijk leert dat anderen te vertrouwen zijn, ontwikkelen etc. Vandaag heeft Emma haar 1e volle dag op de opvang gehad, waarbij ze lekker in de box heeft gespeeld, buiten heeft geslapen, en lekker op schoot heeft gezeten bij 1 van de leidsters. Merkte wel echt dat ze wel enorm moe was, en het even wat meer moeite kost om haar naar bedje te brengen, ze moest echt even ontladen dus lekker lang even geknuffeld. En nu ligt ze ondertussen alweer tevreden en compleet knock out in bed, ben benieuwd of het effect heeft op haar slaap vanavond/vannacht.

25 dagen geleden

Onze kleine gaat volgende week wennen en dan daarna drie dagen per week naar de opvang. Ik heb toch wel buikpijn. Ik denk steeds: straks gaat ze heel hard huilen en dan ben ik er niet 😅 of dat ze niet kan wennen. Maar goed, we gaan het wel zien! Deze mama ziet wel vaker beren op de weg en dan blijken het uiteindelijk puppy’s te zijn.

25 dagen geleden

Kijk er tegenop maar ook wel een beetje naar uit ofzo. Tegenop omdat hij mijn (laatste) kleine mannetje is die nu alweer zo groot is🥹. Ook omdat ik nog geen zin hebt om weer te gaan werken. Verlof is officieel voorbij en heb nu nog 3 weken vakantie. Naar uit omdat ik een paar dagen voor mezelf, zonder kids ook wel heeeeeel lekker vind voor ik weer moet werken. Even een paar grote klussen thuis aanpakken en natuurlijk een dag helemaal niks. Hij gaat hier vrijdag wennen en vanaf volgende week donderdag en vrijdags naar de opvang. Ben zelf nog 2 weken thuis dat hij naar de opvang gaat met het idee van mocht het niet zo lekker gaan kan hij worden opgehaald of kortere dagen maken tot hij echt 'moet'.

25 dagen geleden

Reactie op KMG

Kijk er tegenop maar ook wel een beetje naar uit ofzo. Tegenop omdat hij mi ...
Hij gaat overigens met grote broer mee. Tot de oudste 2 wordt in januari zitten ze op dezelfde groep met hele lieve leidsters. Hij heeft dus wel iets vertrouwde 'bij zich', zijn grote broer❤️