4 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben niet alleenstaande moeder, maar partner werkt onregelmatig.
Heb voorheen in de gehandicaptenzorg gewerkt. En wist ook echt niet hoe we dit moesten doen met kinderen in de toekomst…. Met 2 onregelmatig…
Ik heb toen de overstap gemaakt naar de kinderopvang. Vaste dagen, in 3 dagen maak ik 27 uur.
En 2 van die dagen neem ik de kids mee naar mijn werk (niet bij mij op de groep) en de andere dag gaan ze naar oma.
3 maanden geleden
Ik werk 28 uur in de kinderopvang.
Mijn dochtertje gaat straks naar een andere kinderopvang, dit omdat ik haar in onze eigen woonplaats wil houden.
Anyway, ik werk lange dagen en moest daardoor extra opvangtijden aanvragen bij het kinderdagverblijf. Ze gaat straks 2 lange dagen naar de opvang en 1 dag bij m’n moeder.
Ik baal wel van die 2 enorm lange dagen bij de opvang omdat ik uit ervaring weet hoe vermoeiend het is maar wil inderdaad anderen niet teveel moeten belasten. Het is uiteindelijk mijn beslissing om alleenstaande mama te zijn…
3 maanden geleden
Ik werk ook onregelmatig, ben dan. niet alleenstaand maar het oppas verhaal komt wel op mijn schouders neer... Ik werk nog maar 2dagen straks omdat ik anders niet weet waar ik mijn 2 kids ga onderbrengen.. Ik vlieg dus ben ook niet vaak thuis