52 Reacties
één maand geleden
Ik heb een contract van 32 uur.
Ik ga het eerste jaar 50% (16 uur) werken.
2 dagen van 8 uur.
Eerste 9 weken 70% betaald verlof en de rest onbetaald.
één maand geleden
Ik had vrijdag moeten beginnen 2 dagen. En erna had ik een week vakantie in gezet. Ik kreeg de afgelopen 2 dagen al vakantie. Het leverde hun teveel gedoe op. Begin bij de 1 op 2 oktober en bij de andere 3 oktober.
één maand geleden
Ik ben alweer begonnen (geboren 21 juni, uitgerekende datum 28 juli). Dus vooraf geen verlof gehad. Ik werk nogmaal 40 uur maar neem nu nog 1,5 dag van mn verlof op op deze manier en ga in Jan pas weer 40 uur werken.
één maand geleden
Reactie op MauzieMuijs
Hoe heb je dat geregeld om 1 jaar lang 1 dag minder te werken, betaald? .. ...
Ik heb dat inderdaad ook op 2 weken na tot mijn dochter 1 jaar is 1 dag in de week vrij.
Maar ik heb mijn kortste werkdag gepakt van 7 uur, en kerst/feestdagen vallen er tussen.
Normaal moeten bij deze dagen het verlof gewoon meetellen maar dat doen we bij mij niet.
één maand geleden
Ik begin 28 oktober weer. Ik heb een contract van 36 uur (fulltime) en zet per week 8 uur ouderschapsverlof in (70% betaald) tot het eerste jaar. M’n vriend zet ook per week 1 dag ouderschapsverlof in en dan 2 dagen opvang.
Na het eerste jaar zet ik de uren in van m’n dochter a 50%. En daarna die van onze zoon. En dan zijn we 3 jaar verder.