Dames het is bijna zover mijn zwangerschapsverlof zit erop. Nou ben ik er mentaal helemaal nog niet klaar voor. Ik heb tot week 36 gewerkt en in die zelfde week werd de kleine man geboren, ik heb hierdoor dus geen rust gehad. In de familie komen veel depressies voor zelf gelukkig nog nooit last van gehad, maar ik merk wel dat ik echt op m’n tol loop mede door de stress dat ik straks weer werken moet, dit benauwd me ontzettend.@ ik probeer altijd goed naar mijzelf te luisteren en merk op dit moment dat ik er niet klaar voor ben. Ik zit er niet op te wachten dat ik straks aan het werk ga er mentaal kapot aan ga waardoor ik niet de mama kan zijn die ik graag zou willen zijn. Begrijp me niet verkeerd ik ben een harde werker en wil ook graag weer werken, maar op dit moment zouden 2 extra maanden m’n mentaal goed zodat ik straks weer volledig aan het werk kan en niet na 2/3 weken uitval omdat ik het niet trek. Nou heb ik dit besproken met werkgever die begrepen het maar zeiden dat het uwv hier moeilijk over kan doen? Nou was mijn vraag wat zijn jullie ervaringen is dit soort situaties, heeft iemand tips hoe dit aan te pakken bij uwv en wat te doen wanneer uwv weigert?