49 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Epione
Wij hebben in het ziekenhuis de "mijn nami" speen gekregen van de neonatolo ...
Hier ook voor onze zoon 😄
3 maanden geleden
Wij gebruiken difrax. Heb toevallig vandaag een filmpje gezien dat babys sowieso kokhalsreflex hebben. Het is dan niet dat ze geen speen willen, maar met alles zullen ze kokhalzen. Je moet dan het speentje een beetje richting gehemelte duwen en even vasthouden totdat je kindje m pakt.
3 maanden geleden
Reactie op Mamavan2jongensx
Wij gebruiken difrax. Heb toevallig vandaag een filmpje gezien dat babys so ...
Tenzij je natuurlijk een te grote speen gebruikt🤪
3 maanden geleden
Reactie op Linda93
De kraamzorg raadde de MAM aan en van de Difrax weet ik dat veel baby's die ...
Een vriendin die logopediste is raadt Bibs echt af. Op het internet kun je daar een hele discussie over vinden. Door de ronde vorm valt ie minder uit en blijven kinderen langer zuigen terwijl het wel het gehemelte in een bepaalde houding houdt..
Zij zegt zelf dat je het merkt aan de kindjes die zij ziet, en dat het dan erg vaak is dat zij toevallig die Bibs spenen hebben gehad.
3 maanden geleden
Reactie op lyla105
Deze gebruiken wij ook op aanraden van schoonmoeder die op neonatologie afd ...
Deze hebben wij ook en pakt onze man veel beter dan de bibs
3 maanden geleden
Reactie op JettyB88
Een vriendin die logopediste is raadt Bibs echt af. Op het internet kun je ...
Weet je of de Bibs Anatomical ook afgeraden wordt? Je zou toch zeggen dat die beter moet zijn. Mijn dochter vindt die heel fijn, dus hoop dat die oke is
3 maanden geleden
Onze zoon pakte de difrax niet goed, ook heeft hij een iets te kort lipriempje maar niet ernstig genoeg om te klieven en merkte wij dat hij wel zuigbehoefte had maar net als de difrax flessen die niet goed kon pakken. Uiteindelijk met de flessen naar dr brown gegaan en hebben we ook gelijk de fopspeen van dr brown geprobeerd de dr brown classic fopspeen hebben wij en die pakt hij goed.
https://www.bol.com/nl/p/dr-brown-s-classic-fopspeen-fase-1-blauw-2-stuks/9200000101914701?referrer=socialshare_pdp_androidapp
3 maanden geleden
Dr Brown zoals hier onder genoemd en Philips Avent Ultra Air, dit waren de enige die ons zoon met enorme zuigebehoefte ook nam. Heb voor onze dochter de Philips nu ook klaarliggen mocht het nodig zijn.