49 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Epione

Wij hebben in het ziekenhuis de "mijn nami" speen gekregen van de neonatolo ...
Hier ook voor onze zoon 😄

3 maanden geleden

Wij gebruiken difrax. Heb toevallig vandaag een filmpje gezien dat babys sowieso kokhalsreflex hebben. Het is dan niet dat ze geen speen willen, maar met alles zullen ze kokhalzen. Je moet dan het speentje een beetje richting gehemelte duwen en even vasthouden totdat je kindje m pakt.

3 maanden geleden

Reactie op Mamavan2jongensx

Wij gebruiken difrax. Heb toevallig vandaag een filmpje gezien dat babys so ...
Tenzij je natuurlijk een te grote speen gebruikt🤪

3 maanden geleden

Wij hebben de Difrax en hij pakt 'm héél soms, na heel veel moeite. Mijn neefjes hebben altijd de Avent Soothie goed gepakt dus die ga ik nu maar proberen. Komen morgen binnen..

3 maanden geleden

Bij de oudste werkte alleen die van MAM, nu bij deze baby alleen de BIBS rond.

3 maanden geleden

Reactie op Linda93

De kraamzorg raadde de MAM aan en van de Difrax weet ik dat veel baby's die ...
Een vriendin die logopediste is raadt Bibs echt af. Op het internet kun je daar een hele discussie over vinden. Door de ronde vorm valt ie minder uit en blijven kinderen langer zuigen terwijl het wel het gehemelte in een bepaalde houding houdt.. Zij zegt zelf dat je het merkt aan de kindjes die zij ziet, en dat het dan erg vaak is dat zij toevallig die Bibs spenen hebben gehad.

3 maanden geleden

Reactie op JettyB88

Een vriendin die logopediste is raadt Bibs echt af. Op het internet kun je ...
Zei mijn kraamhulp inderdaad ook, hier ook geen Bibs meer na haar advies

3 maanden geleden

Reactie op JettyB88

Ik ken al die informatie en had liever niet de bibs gehad, maar helaas accepteren mijn kids alleen de bibs.

3 maanden geleden

Reactie op Linda93

Ik ken al die informatie en had liever niet de bibs gehad, maar helaas acce ...
Hier ook haha. Heb echt allemaal andere betere geprobeerd maar bibs was het enige😅 op tijd afleren en het moet wel weer goedkomen!

3 maanden geleden

Soothie van avent

3 maanden geleden

Reactie op lyla105

Deze gebruiken wij ook op aanraden van schoonmoeder die op neonatologie afd ...
Deze hebben wij ook en pakt onze man veel beter dan de bibs

3 maanden geleden

Reactie op JettyB88

Weet je of de Bibs Anatomical ook afgeraden wordt? Je zou toch zeggen dat die beter moet zijn. Mijn dochter vindt die heel fijn, dus hoop dat die oke is

3 maanden geleden

Hier ook de difrax new born speen, gelijk vanaf het begin!

3 maanden geleden

Bibs :)

3 maanden geleden

Onze zoon pakte de difrax niet goed, ook heeft hij een iets te kort lipriempje maar niet ernstig genoeg om te klieven en merkte wij dat hij wel zuigbehoefte had maar net als de difrax flessen die niet goed kon pakken. Uiteindelijk met de flessen naar dr brown gegaan en hebben we ook gelijk de fopspeen van dr brown geprobeerd de dr brown classic fopspeen hebben wij en die pakt hij goed. https://www.bol.com/nl/p/dr-brown-s-classic-fopspeen-fase-1-blauw-2-stuks/9200000101914701?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 maanden geleden

Reactie op Adventuretime

Weet je of de Bibs Anatomical ook afgeraden wordt? Je zou toch zeggen dat d ...
De details weet ik niet precies, maar als je de anatomical bekijkt dan denk ik wel dat die wel meer zoals andere spenen is...

3 maanden geleden

Reactie op JettyB88

De details weet ik niet precies, maar als je de anatomical bekijkt dan denk ...
Volgens mij gaat het alleen om de ronde variant (die gratis in veel dozen zit voor een of andere reden...)

3 maanden geleden

Reactie op Epione

Wij hebben in het ziekenhuis de "mijn nami" speen gekregen van de neonatolo ...
Deze vandaag voor het eerst gebruikt. Werkt een stuk beter dan alle spenen die we tot nu toe geprobeerd hadden. Ze lagen bij onze Etos nu voor 50% korting (2 voor 5 euro)

3 maanden geleden

Philips soothie werkte bij ons! Onze dochter is nu een week oud en leek onverzadigbaar qua zuigbehoefte, de pink geven hielp maar was niet vol te houden. Deze speen kan je je pink in doen zodat de baby de speen goed pakt en daarna kan je pink eruit 😊

3 maanden geleden

Dr Brown zoals hier onder genoemd en Philips Avent Ultra Air, dit waren de enige die ons zoon met enorme zuigebehoefte ook nam. Heb voor onze dochter de Philips nu ook klaarliggen mocht het nodig zijn.