15 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Anoukdvh
Welke vitamine d gebruik je? Ik heb pas gelezen dat davitamon krampjes vero ...
Dit kan indd een oorzaak zijn maar hier reageert mijn dochter op de laveen heel erg. Dus die is de prullenbak in gegaan haha
Weer terug naar de olie druppels van de kruidvat.
Infacol is een middel dat luchtbellen "klustert" en daardoor minder last zou geven.
Hier heeft t in de eerste week gewerkt maar er zit best wat suiker in. Dus daarom gestopt.
Krampjes horen helaas wel bij de ontwikkeling van de darmpjes want die moeten nog steeds rijpen.
Ja t gaat hier ook door merg en been... Vaak is t hier met bepaalde voeding (eerste voeding na t avondeten en de eerste voeding na t ontbijt ik geef borstvoeding) omdat ik dan wat steviger eet haha
Probiotica ben ik geen fan van. Mijn darmen zijn door probiotica juist naar de knoppen gegaan. Dus dat wil ik niet voor mijn dochter haha
3 maanden geleden
Ik lees even mee. Hier ook zoontje van 3 weken oud. Heeft de eerste 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met antibiotica. Nu thuis geven wij kunstvoeding van de Kruidvat met probiotica erdoorheen. Hij heeft nu sinds een paar dagen mega last van krampen en spugen. We zijn een beetje zoekende wat nu..? Overstappen op geitenmelk? Osteopaat? JBPM? Het is zo zielig.. :(
3 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Dit kan indd een oorzaak zijn maar hier reageert mijn dochter op de laveen ...
Bedankt voor je reactie. Mag ik vragen waarom jou darmen na gebruik van probiotica kapot zijn gegaan?
3 maanden geleden
Reactie op Donders93
Wat bij ons ook nog scheelde was een kleinere speen op de fles. Hij dronk h ...
Hij drinkt gulzig maar een kleinere speen werkt niet. We zijn groter gegaan omdat hij de speen steeds dicht zoog
3 maanden geleden
Reactie op ElineB3
Wij gebruiken symflora. En wanneer hij echt extreem last heeft geven we hem ...
Cinababy ken ik niet. Ik ga het Google. Bedankt voor je reaxtie
3 maanden geleden
Reactie op Anoukdvh
Welke vitamine d gebruik je? Ik heb pas gelezen dat davitamon krampjes vero ...
Ik gebruik Davitamon . Ik ga er is opletten. Bedankt voor de tip.
3 maanden geleden
Reactie op Amy1990
Ik lees even mee. Hier ook zoontje van 3 weken oud. Heeft de eerste 5 dagen ...
Onze kraamzorg gaf aan dat elke kunstvoeding goed is maar dat als kindjes problemen haddrn ivm kunstvoeding dat het wel altijd die van Kruidvat bleek te zijn. Misschien eens een ander proberen? Kijken of het daar beter mee gaat?
3 maanden geleden
Reactie op Chellie1988
Bedankt voor je reactie. Mag ik vragen waarom jou darmen na gebruik van pro ...
Te lang gebruikt en een overgevoeligheid voor probiotica. Ik heb Crohn gehad en nu pds. De Crohn is volgens de MDL arts grotendeels ontstaan door de probiotica en dat daardoor mijn darmen zijn gaan ontsteken.