155 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Domingos Vemba

14 juli ook met zwangerschap verlof!zo blij nu alles netjes opruimen en kla ...
Super fijn! Almost there 🥰

5 maanden geleden

17 juli uitgerekend sinds gister met verlof ! Veel last van maagzuur verder niks te klagen 😍

5 maanden geleden

Ik ben 19 juli uitgerekend. Ik ben bekaf. Morgen laatste werkdag en dan met verlof 🎉.

5 maanden geleden

19 juli uitgerekend! Zou vrijdag met verlof gaan maar sinds 3 weken in de ziektewet, wegens waarschijnlijk nierstenen. Gaat niet heel lekker dus… Druk zat thuis met de andere twee kindjes, dus er moet ook nog een hoop gebeuren qua voorbereiding 😅

5 maanden geleden

Ik ben de 20 uitgerekend, heb al 4 kids waarvan 1 met het williams syndroom. Maar niks te klagen verder.. alleen de bekken.. het doet pijn aan de rechterkant van mn schaambot en af en toe slaapt ook mn hele voorkant van mn rechtervbovenbeen. En soms echt maagzuur. But thats it

5 maanden geleden

17e uitgerekend en sinds 27 mei met verlof ivm bekkeninstabiliteit en zwangerschapsdiabetes. Ivm dat laatste word ik eerder ingeleid. Gek idee, maar tegelijkertijd wel fijn met een 2.5 jarige wat betreft planning en voorbereiding 😊

5 maanden geleden

18 Julie uitgerekend. Morgen laatste werkdag gelukkig. Ben er zo klaar mee😅

5 maanden geleden

17de uitgerekend 😊. Wisselende klachten als rugpijn, slecht slapen door nachtmerries, maagzuur en enorm snel buiten adem maar opzich nog vol te houden. Nog 1 weekje werken. Dan thuis met een peuter dus ja, echt verlof? 🤭

5 maanden geleden

19e uitgerekend en nog 1 dagje werken vrijdag. Het is best een pittige zwangerschap, totaal anders dan de vorige 2. Zit ook een paar weken gedeeltelijk in de ziektewet zodat ik smiddags kan slapen. Dat scheelt gelukkig wel! Maar ben heel blij als de kleine meid er straks is, maar voor nu moet ze toch nog even een paar weekjes blijven zitten 😉

5 maanden geleden

🙋🏼‍♀️19 juli uitgerekend, morgen nog een halve dag werken en dan verlof! Ik ben er ook echt wel aan toe, begin nu best wat vocht vast te houden en slaap niet zo goed door kramp in mijn benen 😅

5 maanden geleden

18🩵

5 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Lekker je rust pakken! We zijn er bijna
Jazeker, maar met een kleine nog van bijna 1 is dat soms lastig haha

5 maanden geleden

Ik de 18e! 💙 Ik zou eigenlijk precies een maand van tevoren met verlof gaan maar vandaag bleek tijdens de controle dat mijn bloeddruk verhoogd is dus nu ben ik per direct met verlof. Ik hield al een paar weken vocht vast in polsen en enkels, met als gevolg soms ook echt krampen en tintelingen in m'n handen. Eigenlijk wilde ik sowieso al voorstellen om iétsje eerder met verlof te gaan omdat het best zwaar wordt met vlagen. Maar nu het zo definitief is voelt het ook wel weer gek. 😅 Moet het nog even laten bezinken denk ik. Gelukkig is met de kleine man alles goed, hij zit keurig op de curve en beweegt veel.. Vrijdag gaan ze opnieuw m'n bloeddruk meten en urine testen (vandaag geen eiwitten aangetroffen) dus ik ben benieuwd. Baal best wel want zo had ik m'n verlof niet voorgesteld 🫤

5 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik de 18e! 💙 Ik zou eigenlijk precies een maand van tevoren met verlof ga ...
Verder heb ik overigens nergens last van (gehad). Soms een beetje maagzuur maar da's na 1 Rennie meteen weg. Geen last van heupen/bekken, ik slaap op zich prima, soms met vlagen vermoeid maar verder niks. Niet 1x ziek geweest ook dus ik mag nog niet klagen. 🤭

5 maanden geleden

Reactie op djoekem0m

18 Julie uitgerekend. Morgen laatste werkdag gelukkig. Ben er zo klaar mee� ...
Julie met ie hahahha... oke ik ben echt toe aan verlof blijkbaar😅

5 maanden geleden

18e 😊 de 2 jongste zijn op de uitgerekende datum geboren dus wie weet.... 16 mei was mijn laatste werkdag, alle vakantie dagen opgemaakt. Vandaag 2e dag avond vierdaagse gelopen, dus gaat eigenlijk beter dan verwacht.

5 maanden geleden

18e uitgeteld. Vrijdag met verlof, gisteren verrast met een lunch door mijn team super lief. Begin wel meer de weken af te tellen hoop niet de 40 aan te tikken😅

5 maanden geleden

De 20ste!! Ben huismoeder van 3 kleintjes dus verlof heb ik tijdens de bevalling als ze bij opa en oma zijn 😉! Nu zwanger van een tweeling en ja merk nu wel dat het allemaal wat zwaarder wordt maar we rusten waar t kan en krijg gelukkig veel hulp ook van mijn ouders. Mijn man heeft een eigen bedrijf dus zal ook niet echt verlof nemen gewoon dagen vrij wat nodig is. Kwaaltjes vooral maagzuur. Had ik andere 3 zwangerschappen ook maar nu wel echt tikkeltje erger met 2. En de druk om schaambot en liezen begint nu echt wel te komen en had ik bij de anderen wel later pas. We waggelen vrolijk verder en zien wel wanneer deze 2 zich melden. Tot 40 weken ga ik iig niet lopen dan ben ik al ingeleid.

5 maanden geleden

17 juli uitgerekend! As vrijdag heb ik mijn laatste dag en dan lekker met verlof! Kijk er enorm naar uit.. fysiek met nog een dreumes rondlopen vind ik het soms wel zwaar. Ik slaap bijna dagelijks overdag een middagdutje. Met momenten veel last van maagzuur en de nachten gaan op en af qua slaap helaas…

5 maanden geleden

17e hier, al een hele poos in de ziektewet