155 Reacties

4 maanden geleden

Al een week op en af voorweeën die niet doorzetten. Daarna ook slechte nachten. Hoe gaat het bij jullie?

4 maanden geleden

Ik word morgen (😱) ingeleid, omdat ik een hoge bloeddruk blijf houden, waarmee ze me niet willen laten rondlopen. Dat kregen we afgelopen zaterdag te horen en kwam wel redelijk als een shock 😅 Maar inmiddels hebben we het laten bezinken en ben ik wel een beetje gewend aan het idee dat hij dus (ergens rond) 3 juli geboren gaat worden en niet pas rond 18 juli. Gelukkig is thuis alles klaar & af, dus het enige waar aanpassing nodig was, waren onze gedachten... Ik ben héél benieuwd, totaal geen idee wat ik kan verwachten, maar ik laat het morgen allemaal maar gebeuren, en ik weet dat ik in goede handen ben.

4 maanden geleden

Succes morgen, you can do this ♡

4 maanden geleden

Succes morgen!! Wij genieten al sinds 20-06 van ons kleine meisje, kondigde zich toch eerder aan! Sinds gisteren eindelijk thuis uit het ziekenhuis, heerlijk om weer thuis te zijn☀️🤍🌸

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik word morgen (😱) ingeleid, omdat ik een hoge bloeddruk blijf houden, waa ...
Ahhhh ja even schakelem zeg, zo kort van tevoren!! Maar het komt goed, you got this!!💪🏼😘 En wie weet krijgen we birthday twins, hier morgen ballon en 3 juli de rest! 😁🥳

4 maanden geleden

Reactie op Sunnflowerr

Al een week op en af voorweeën die niet doorzetten. Daarna ook slechte nach ...
Zo die slechte nachten beginnen mij nu wel op te breken. Zou gewoon weer eens een nachtje goed door willen slapen 😴

4 maanden geleden

Afgelopen donderdagavond voorweeën gehad en continu harde buiken. In het geboortecentrum geweest voor een ctg. Ze zagen weeënactiviteit. Na 2x getoucheerd te zijn, ben ik vrijdag mijn slijmprop verloren. We waren zo moe van die avond/nacht dat ik van vrijdag op zaterdag redelijk geslapen heb, maar ben nog steeds doodmoe. Gisteren ook een hele slechte dag gehad. Kon niks hebben en emotioneel. Afgelopen nacht van 1 tot half 3 wakker geweest (sliep pas om 23u). 2de deel van de nacht wakker gehouden voor mijn man, want ik lag te snurken. Zometeen zoontje naar de opvang brengen en dan heel de ochtend gestrekt op de bank/bed

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Spannend! Kan me voorstellen dat dat even schakelen is. Gelukkig heb je wel een paar daagjes kunnen wennen aan het idee en is alles helemaal gereed. Nog eventjes en dan heb je je kleintje in je armen🥰

4 maanden geleden

Reactie op klly

Succes morgen!! Wij genieten al sinds 20-06 van ons kleine meisje, kondigde ...
Wat een heerlijk meisje en een bos haar! Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn. 🌸

4 maanden geleden

Reactie op Sunnflowerr

Al een week op en af voorweeën die niet doorzetten. Daarna ook slechte nach ...
Die nachten zijn echt verschrikkelijk! Elke middag terug naar bed werkt voor mij wel. Krijg dan in ieder geval toch iets van rust. Maar kan niet wachten om gewoon weer lekker op mijn buik te kunnen slapen en dan een hele nachten doorslapen (al zal dat laatste nog wel een poos duren😅)

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ahhhh ja even schakelem zeg, zo kort van tevoren!! Maar het komt goed, you ...
Oeh dezelfde 'planning' inderdaad! Spannend! Ben héél benieuwd hoe het ons zal vergaan maar het komt vast goed allemaal! We can do thisssss 💪🏻

4 maanden geleden

Al 2 weken last van voorweeën. En de nachten zwaarder; veel maagzuur en kan amper draaien in bed. Morgenochtend bellen of er plek is en zo ja dan 7 uur melden en wordt ik ingeleid ivm tweeling zwangerschap en 37 weken voorbij. Had vorige week al 2 cm ontsluiting dus ballon is niet nodig gelukkig. Ze gaan eerst ctg maken dan vliezen breken dan eerst even wachten of lichaam het zelf doet en anders aan de weeopwekkers.

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Spannend zeg! Ik kan mijn stellen dat dat even wennen is, gelukkig hebben jullie alles al lekker klaar. Heel veel succes! 🤞

4 maanden geleden

Reactie op inspiratieloos

Zo die slechte nachten beginnen mij nu wel op te breken. Zou gewoon weer ee ...
Nou he! Weer zo’n lekkere nacht gehad. Gynaecoloog zei vandaag tijdens de controle dat ik het in ieder geval nog wel goed deed en overdag lekker rusten maar niet slapen, zodat je in de nacht echt moe bent. Ik deed al niet anders. 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Mimi86

Die nachten zijn echt verschrikkelijk! Elke middag terug naar bed werkt voo ...
Ik ben ook echt een buikslaper inderdaad, ik draai tegenwoordig toch vaker weer richting mijn buik en word dan ook wakker.. dit ondanks dat mooie kussen. 😅 Meestal ben ik rond 4u ook klaar wakker, na sws al 4/5 toiletmomenten te hebben gehad en tegen 7uur ben ik dan wel weer moe, dan ga ik weer even slapen tot 9 uur. Toch nog even 2 uurtjes erbij. Overdag rust ik naar behoefte, slapen lukt mij dan niet

4 maanden geleden

Reactie op klly

Succes morgen!! Wij genieten al sinds 20-06 van ons kleine meisje, kondigde ...
Gefeliciteerd! Geniet ervan! 🥰

4 maanden geleden

Afgelopen donderdagavond voorweeën gehad en continu harde buiken. In het ge ...
Super slopend ook! Nu is het voornamelijk afwachten dus.. spannend hoor. Heel veel succes nog even volhouden mama!

4 maanden geleden

Hier 16 juli uitgerekend, net erbuiten. Ik krijg donderdag de datum van de inleiding volgende week 🙏

4 maanden geleden

Reactie op JIZNM

Al 2 weken last van voorweeën. En de nachten zwaarder; veel maagzuur en kan ...
Pittig he! Maagzuur herken ik inderdaad ook! Spannend! Ivm medische zwangerschap mag ik ook niet over 40 weken heen. Het is dan opeens zo spannend dat het allemaal zo snel gaat dan he! Je gaat er dan ook echt naartoe leven gewoon zo spannend. Hopelijk hebben ze plek en mag jouw lichaam zelfstandig de bevalling in werking zetten! Succes! 🍀🤞

4 maanden geleden

18 juli uitgerekend. Het rommelt hier al een paar dagen 🤭