155 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Sunnflowerr

Pittig he! Maagzuur herken ik inderdaad ook! Spannend! Ivm medische zwanger ...
Ja, scheelt heb al 3 kids dus mn lichaam weet wel wat het moet doen. En bij laatste 2 begon t met breken van vliezen op 40.1 en 40.0. Bij jongste duurde alleen heel lang voor weeen echt goed doorzetten dus toen ook even aan infuus geweest maar toen ik 1 maal goed weeen had, lag ze ook uur later op mn borst. Daarom vind ik ook wel fijn dat ze gewoon inleiden want als t eenmaal doorzet uurtje later zijn ze er. Deze 2 zullen ook iets kleiner zijn want is meestal met tweeling dus ben benieuwd hoe snel t gaat. En maagzuur echt het ergste wat er is maar zodra je buik leeg is is de.maagzuur ook meteen weg dat scheelt wel!!! Heb elke zwangerschap nog gehad alleen doordat mn buik nu nog.voller zit is het nog erger hahah. Gynaecoloog zei al als er om 7.uur geen plek is dan vaak wel rond 11 of 13 dus ga er maar vanuit dat je ze 2 juli in je armen hebt.

4 maanden geleden

Ik ben 17 juli uitgerekend, maar hoop echt dat hij eerder komt. Zijn zus is met 38 weken geboren. Ben er namelijk ook wel klaar mee 🤭 Ik wil mijn eigen lichaam weer terug. Gewoon weer kunnen draaien in bed zonder pijn, niet meer 500x naar de wc, geen bekkenpijn meer en maagzuur. Heb nu continue harde buiken, waar ik ook wel gek van word. Weer normaal lopen ipv waggelen en weer spelen met mijn dochter. En ik wil natuurlijk onze zoon knuffelen 🥰

4 maanden geleden

Ik ben 18 juli uitgerekend van kindje nummer 2 heb hier al 5 dagen super misselijk diarree pijn in me onderrug en aardig wat voorweeen zo te lezen kan dit doorzetten of nog wel duren. Dus ben benieuwd ben er wel echt klaar mee haha.

4 maanden geleden

Ik ben 18 juli uitgerekend, vorige week heel erg last gehad van voorweeen maar helaas verder niks… mijn eerste kwam met 41 weken (toen met ballon ivm medisch) dus hou deze keer ook maar weer min 41 weken in mijn achterhoofd… hopelijk meldt ze zichzelf eerder

4 maanden geleden

Hier 19 juli uitgerekend ^^ Ben benieuwd wanneer de kleine zich aankondigt, hoop dat het niet lang meer duurt. Alle kwaaltjes breken me op samen met nog 3 van de kleine vandalen haha

4 maanden geleden

Ik was 18 juli uitgerekend maar vanwege mijn hoge bloeddruk ben ik dinsdagochtend ingeleid. Sinds gisterochtend trotse ouders van onze zoon Mosi! 🩵 Geboren met precies 38 weken.

4 maanden geleden

Reactie op JIZNM

Ja, scheelt heb al 3 kids dus mn lichaam weet wel wat het moet doen. En bij ...
Even nieuwsgierig hoor! Ben je inmiddels al bevallen? 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hier 16 juli uitgerekend, net erbuiten. Ik krijg donderdag de datum van de ...
Ik ben dinsdagavond aan de beurt voor de ballon 😍

4 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik was 18 juli uitgerekend maar vanwege mijn hoge bloeddruk ben ik dinsdago ...
Gefeliciteerd! 🩵 Geniet er lekker van! 😊

4 maanden geleden

17 juli uitgerekend….

4 maanden geleden

19 juli uitgerekend.. en mag eventueel vanaf 39 weken kiezen voor inleiding ivm stilgeboorte van ons zoontje vorig jaar.. Was een pittige zwangerschap nu en kan niet wachten tot hij er is💙 Andere kant wil en hoop ik natuurlijke bevalling zonder inleiding... zo lastig allemaal! Waar doe je goed aan ook voor de baby.. ga sowieso niet voorbij de 40 weken. Maar misschien tot die tijd nog afwachten?!

4 maanden geleden

Ik ben 18 juli uitgerekend. Top zwangerschap, nergens last van gehad (of minimaal). En nu opeens wordt ik soms bang van het idee, wat als er nu mog wat mis gaat? Voel ik de baby wel goed genoeg? Mis ik misschien signalen 😱. Slaat helemaal nergens op en zullen waarschijnlijk hormonen zijn 😅. als ik er even goed voor ga liggen (placenta ligt voor) voel ik mn baby ook echt wel sterk bewegen, dus nul reden om me zorgen te maken. Meer die hier last van hebben? Ben altijd super positief ingesteld dus ken dit ook niet van mezelf 😅😅

4 maanden geleden

Reactie op JJFH

Ik ben 18 juli uitgerekend. Top zwangerschap, nergens last van gehad (of mi ...
Ja hoor! Hier 19 juli uitgerekend, minimale klachten, het is nu wel zwaarder maar als ik hier de verhalen lees heb ik 0.0 te klagen.... en nu maar malen, malen, doemscenario's....

4 maanden geleden

Hooi, ik ben 16 juli uitgerekend dus net 1 dag ervoor😅. Ik vind het wachten behoorlijk lang duren ondanks dat ik weinig tot geen klachten heb! Vandaag 39 weken en er gebeurd nog niets (misschien stilte voor de storm?). Hoe zitten jullie erbij?

4 maanden geleden

Hier ook 19 juli uitgerekend, hele zwangerschap erg weinig klachten, en er gebeurd hier nog helemaal NIKS. Ze is zelfs niet ingedaald… ben bang dat ik op deze manier (ver?) over de 40 weken heen ga haha. Slaap nog prima, paar keer plassen ‘s nachts maar dat is het dan ook. Verder wel wat moe, die buik wordt groter / zwaarder en gaat in de weg zitten. Ze mag van mij nu stiekem wel al komen.

4 maanden geleden

Ik ben 13 juli uitgerekend en vorige keer met 41+5 bevallen, dus verwacht eigenlijk dat het nu ook wel even duurt. Hier gebeurt ook niks, maar dat was de vorige keer ook zo tot de weeën en bevalling dus echt begon.

4 maanden geleden

Reactie op Axx01

Hier ook 19 juli uitgerekend, hele zwangerschap erg weinig klachten, en er ...
Onze dochter is geboren met 41+0, maar lag met 31 weken al ingedaald en met 33 weken vast. Het indalen zegt dus niks, je hebt ook kindjes die net voor of tijdens de bevalling pas indalen 😊

4 maanden geleden

Reactie op Axx01

Hier ook 19 juli uitgerekend, hele zwangerschap erg weinig klachten, en er ...
Ik ben ook de 19e uitgerekend en van mij mag ze ook echt wel komen. De hele zwangerschap verliep niet zo prettig, zo anders dan de andere twee. Wel ben ik heel trots op mijn buik en vind het vaak heerlijk om haar te voelen. Dat zal ik wel gaan missen... Wat betreft indalen, mijn 2e lag al weken vast ingedaald maar besloot tijdens de bevalling omhoog te gaan. Gelukkig werkte het om op mijn zij te liggen zodat hij weer ging indalen voordat de vliezen braken. Het zegt dus 'helaas' nog helemaal niets

4 maanden geleden

Hier de 17e uitgerekend. Eerste kwam mer 39/4 en dat dus al gepasseerd. Elke nacht weer een domper dat het nog niet zover is. Hopelijk meld de kleine zich snel. Morgen toch even vragen of strippen een optie is.

4 maanden geleden

Reactie op MichelleWilhelmina

Hooi, ik ben 16 juli uitgerekend dus net 1 dag ervoor😅. Ik vind het wachte ...
Ik ben ook 16 juli uitgerekend ! Het wachten duurt zooooo lang. fijn dat je weinig klachten hebt hihi ik Heb de laatste tijd vanalles pff. Echt mijn bekken doen zó veel pijn. Heb sowieso een constant spierpijn gevoel rond mijn bekken,billen benen en rug .... Van mij mag ie komen ! Straks gesprek bij de gynaecoloog voor een inleiding in te plannen . Ben heel benieuwd... Hoop nog steeds dat het vanzelf gaat beginnen.