155 Reacties
4 maanden geleden
Was 19 juli uitgerekend maar heb op 10 juli keizersnede gehad. Nu lieve kleine dochter Mouna....van 2410 gram
3 maanden geleden
Hier nu ook 40+1. Vorige kwam met 40.5 dus ik ga er vanuit het weekend over te tillen. Ik gok op maandag of dinsdag!
3 maanden geleden
Ik was 17-07 uitgerekend. Vandaag eerste keer gestript, dinsdag poging 2. Ik heb al die tijd geroepen dat ze woensdag de 24e komt. Ik hoop dat ze ons niet nog langer laat wachten 🙃 baby nr 2 trouwens. Eerste kwam ook met precies 41 weken op de datum die ik had voorspeld.
3 maanden geleden
Veel mensen 40+1, ikzelf ook! 😬
Nog geen enkel teken, datum voor strippen staat voor volgend weekend. Nu hopen dat ze zich voor die tijd zelf meld!
Mij lijkt 24 juli een mooie datum, grappig (want 24/7) en mooi vanwege 24/7/24.
Dus daar zet ik nu mijn zinnen maar op 😜 maar eerder mag ook!
3 maanden geleden
Ook 40+1 vandaag. Het rommelt al een week lang flink, maar helaas nog niet doorgezet. De dagen duren eindeloos lang (zit helaas aan de bank gekluisterd door bekkenpijn) en nu met de warmte erbij is het helemaal verschrikkelijk. 😪 Vanmiddag gaat de vk kijken of ik al gestript kan worden. Hoop dat het lukt en dat het gaat werken! 🤞
3 maanden geleden
Reactie op sb2020
Hier al meerdere met een babytje ? Hier nu 40+1 van nummer 2 ze zit nog ste ...
Yes :) 16e uitgerekend maar de 11e bevallen na een inleiding en uiteindelijk keizersnede. Zelf had hij nog wel even willen blijven zitten geloof ik, hij zat nog heel hoog in de buik
3 maanden geleden
Morgen precies 40 weken, ik vind dit wachten echt zo vervelend. Iedereen "dacht" dat ik wel eerder zou bevallen, was natuurlijk gebaseerd op niks, maar daardoor wel valse hoop gecreëerd. Nu duurt wachten nog langer. Ik kan met 40+2 gestript worden maar ik twijfel nog of ik dat te vroeg vind, je verstoort dan toch het natuurlijke proces. Ben benieuwd hoe jullie daar over denken
3 maanden geleden
Reactie op JantieninKenia
Morgen precies 40 weken, ik vind dit wachten echt zo vervelend. Iedereen "d ...
Heel herkenbaar dit! Bij mij verwachtte ook iedereen (eerlijk is eerlijk, ikzelf ook) dat de baby eerder zou komen. Maar onmiddels 40.2 en nog geen enkel teken. Zelf wil ik het liefst zo lang mogelijk wachten met medische interventies (zoals strippen), precies om de reden die jij noemt. Ik heb twee minder fijne bevallingen gehad en bij een spontane bevalling, als de baby er zelf echt klaar voor is, heb je toch de minste kans op complicaties.
3 maanden geleden
Reactie op JantieninKenia
Morgen precies 40 weken, ik vind dit wachten echt zo vervelend. Iedereen "d ...
Onze verloskundige raadde aan rond de 41 weken te strippen of net daarboven.
Bij 40+2 zou ik zelf ook te vroeg vinden, aangezien ik heb gelezen dat de meeste (eerste) bevallingen bij 40+5 zijn (spontaan).
Dus zou sowieso zelf ook niet voor dit termijn strippen.
Heb zelf nu bij 41+3 de eerste strippoging staan. Iets eerder had van mij gemogen, alleen kon niet omdat ze per dag niet meerdere personen strippen....
Maar ze zei zelf dat dit een perfect termijn is eigenlijk, om de kans goed te benutten het zelf op gang te laten komen tot die tijd!
3 maanden geleden
Reactie op sb2020
Mijn eerste zoon is met 40.6 weken gekomen. Vandaag 40.3 van nummer twee. Had verwacht dat het nu toch wel zou komen, jij ook? Al een week lang last van gerommel maar tot echt doorzetten komt het niet. Ik slaap nu ook erg slecht? Combi warmte en bezig zijn met wanneer het gaat beginnen. Meer vrouwen hier last van?
3 maanden geleden
Reactie op sb2020
Yes ik was de 18e uitgerekend en de 17e bevallen😊
3 maanden geleden
Reactie op Wiso
Mijn eerste zoon is met 40.6 weken gekomen. Vandaag 40.3 van nummer twee. H ...
Mijn eerste dochter met 41.1 vandaag 40.2 had met 38 weken al last van gerommel maar helaas. Jaa zeker komt ook echt door het weer hoor ik ga vandaag ook lekker naar het strand parasol mee koelbox verklaar me maar voor gek maar ben het wachten wel zat ga gewoon me ding doen haha
3 maanden geleden
40+1 en nog geen enkel teken dat er iets staat te gebeuren… maandag met verloskundige kijken of er al iets is van ontsluiting en dan een plan maken. Voor de mensen die twijfelen over strippen, bij welke termijn denk je dat je het zeker zou doen? En dit hangt natuurlijk ook nog eens af of je ontsluiting hebt, zouden jullie een ballonnetje voor 41 weken laten plaatsen?