155 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Axx01
40+1 en nog geen enkel teken dat er iets staat te gebeuren… maandag met ver ...
Ik zou zelf geen ballon of werkelijk iets laten doen voor 41 bij MIJ zelf dan he mijn eerste dochtertje kwam met 41.1 van zelf. Ik ben zelf van mening dat waneer ze er klaar voor is ze vanzelf komt.
3 maanden geleden
Reactie op sb2020
Hier al meerdere met een babytje ? Hier nu 40+1 van nummer 2 ze zit nog ste ...
Ja ik ben afgelopen maandag bevallen met 39+3 ^^ Doordat ik me zo slecht voelde was ik al aan het aftellen vanaf de 37e week of ze zou komen, dan duren die twee/drie weken nog lang. Ik zou uiteindelijk aankomende maandag ingeleid worden als ze niet was gekomen.
3 maanden geleden
Reactie op sb2020
Hier al meerdere met een babytje ? Hier nu 40+1 van nummer 2 ze zit nog ste ...
Ja officieel is vandaag mijn uitgerekende datum. Op 2 juli met 37.3 zijn onze 2 dochters geboren na inleiding ivm tweeling en dat t zwaar werd. Mijn 3 vorige bevallingen begonnen ook allemaal ma 40 weken dus blij dat bij tweeling altijd eerder ingeleid wordt.
MOD
3 maanden geleden
Vanmorgen is de ballon geplaats, We wachten het rustig af wat er gaat gebeuren. Vandaag 40+3.
3 maanden geleden
Reactie op Axx01
40+1 en nog geen enkel teken dat er iets staat te gebeuren… maandag met ver ...
Zelf ben ik echt al heel lang klaar met de zwangerschap, maar toch kies ik zelf niet voor inleiden. Wil zo lang mogelijk wachten met interventies. Ben zelf ervan overtuigd dat de kleine komt wanneer ze er klaar voor is en dat de bevalling dan ook soepeler zal verlopen. Met 40+5 volgende afspraak met vk voor bespreken van de mogelijkheden. Wil liever wel gestript worden dan inleiden.
Maar voor iedereen is het anders dus je moet echt doen waar je jezelf goed bij voelt!
3 maanden geleden
40+3 en voor vanmiddag echt nog geen enkel teken dat er iets ging gebeuren.
Met 40 weken CTG gehad en gestript, zat toen op 1cm. Vanmiddag op het strand -hoogstwaarschijnlijk/denk ik- m’n vliezen gebroken. Er stroomde best wat water langs de binnenkant van m’n benen alleen geen tsunami oid. Nu een maandverband in m’n onderbroek gestopt om te kijken of het straks weer lekt… Voor de rest nog geen weeën maar wel echt een mega druk onderin alsof hij nog een stuk is gezakt. Ik hou jullie op de hoogte! Hoop zo dat het snel gaat beginnen en voor de meiden die nog wachten zonder tekens, het kan dus echt uit het niets starten 🤞🏼 We kachelen door
3 maanden geleden
Hou vol meiden!! Hier inmiddels sinds 15 juli mama van een prachtige dochter, uitgerekende datum was 19 juli. Ook voor jullie zit het er nu écht aan te komen! En het is zo zo zo mooi...... Jullie kindjes hebben het ontzettend goed bij jullie in de buik, heeel veel succes met dit allerlaatste stukje!
3 maanden geleden
16 juli uitgeteld, helaas heeft de kleine man zich nog altijd niet gemeld pff
Maandag éindelijk extra onderzoeken en gesprek tot inleiding. Hopelijk hebben ze dinsdag al gelijk plek 😓
Al 2x gestript trouwens, 2 cm ontsluiting.
3 maanden geleden
Reactie op sb2020
Hoe is het met jullie dames ? Zijn er alweer baby’s geboren ? Hier nu 40+5 ...
40+5 ook...en nog geen enkel teken 🥲
Slijmprop verliezen op dit termijn lijkt me toch wel een goed teken! Spannend!
Ik hoop zoo dat er bij mij ook wat gebeurd één dezer dagen 🤞🏻
3 maanden geleden
Reactie op sb2020
Hoe is het met jullie dames ? Zijn er alweer baby’s geboren ? Hier nu 40+5 ...
Hier ook 40+5 vandaag. Vanmiddag gaat de vk weer een poging doen om te strippen. Hopelijk lukt het dit keer wel en doet het ook wat. 🙈 Ook heb ik vandaag een voetreflexmassage staan. Kom maar door met die weeën! 🤞
Hopelijk een goed voorteken voor jou dat je je slijmprop bent verloren! Ik duim voor je.😉