155 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Loosha94

Hier ook nog geen baby😅 en ook 40+5. Baby is heeeel actief in de buik en v ...
Hier precies dezelfde situatie 😅 word na de intake gesprek de inleiding gelijk in gang gezet of zal dit pas de volgende dag zijn?

3 maanden geleden

Gek he, als je voorbij de 40 weken bent! Ik ben vandaag 40+5, verder dan mn vorige zwangerschap…vind ik ook zo’n gek idee. Kom maar door ventje, je bent super welkom

3 maanden geleden

Reactie op Pip2024

Hier precies dezelfde situatie 😅 word na de intake gesprek de inleiding g ...
Ohhhh hier ook zo’n 1! Vandaag 40+4 en er is echt geen enkel teken. Gisteren een controle bij vk die zei dat alles nog potdicht zat. Baby ligt nog helemaal los in de buik, heerlijk te bewegen. Geen krampje, geen harde buik, ik voel me alsof ik zelf in week 32 zit. Maar ze mag echt wel komen nu! Vrijdag weer een check want dan ben ik 41 weken en wil ik een plan 🤭

3 maanden geleden

Reactie op Pip2024

Hier precies dezelfde situatie 😅 word na de intake gesprek de inleiding g ...
Ik denk niet dat ik gelijk ingeleid zou worden 😱. Verloskundige zei dat de inleiding 2 dagen na de intake wordt gepland maar gezien weekend zou het dan op maandag zijn (denk ik).

3 maanden geleden

Onze dochter is gisteren met 40+4 geboren! Een super snelle onverwachte thuisbevalling. Het was vooral een emotionele rollercoaster. Zal later het bevalverhaal nog delen in dat topic. Succes meiden, het kan opeens heel snel gaan!

3 maanden geleden

Nou ik voel EINDELIJK wat menstruatiekrampen! Ben om 2:30 wakker geworden en moest naar de wc en echt 2 druppels…En daarna ging ik liggen en voelde 2x wat warms stromen uit me vagina maar niet mega veel. Dacht misschien ben ik een beetje urine verloren maar kon gelijk niet meer slapen. Kort daarna begonnen de menstruatie achtige krampen elke 6-7 minuten ongeveer maar niet echt pijnlijk. Daarna stroomde er nog meer warme vloeistof langs mijn been dus hoop zo dat het me vliezen zijn 🤞🏼. De krampen zijn nu afgezwakt en komen minder vaak. Ben benieuwd, ik hoop echt dat het vandaag gebeurt 💖. Ben 40+6 trouwens

3 maanden geleden

20 juli bevallen van onze 3e dochtertje! En evht een heel fijn en mooie bevalling gehad. Het ziekenhuis hadden wij geen tijd meer voor. Wat ik stiekem helemaal niet erg vond. Dus heel fijn thuis bevallen! Ik kijk er heel positief na terug! :)

3 maanden geleden

Hier gisteren 09:30 slijmprop verloren met 40+5 vandaag 40+6 eindelijk wat menstruatie krampjes ?! Hoop dat dit door zet en dit echt iets is

3 maanden geleden

Inmiddels 40+6, uitgerekende datum was 18 juli... Nog geen beweging, geen krampjes, niks. Probeer positief te blijven maar begin ook wel wat spanning te voelen over ingeleid moeten worden merk ik. Morgen misschien toch maar een eerste strippoging laten doen?

3 maanden geleden

Reactie op EefAndTiny

Inmiddels 40+6, uitgerekende datum was 18 juli... Nog geen beweging, geen k ...
Ik was ook 18 juli uitgerekend. Gister laten strippen maar helaas tot nu toe niks… van het strippen voelde ik amper wat dus zou het zeker aanraden:) niet geschoten altijd mis toch? Ben het wachten ook helemaal zat. Ga Zaterdag Eén balkonnetje laten plaatsen.

3 maanden geleden

Reactie op Loosha94

Nou ik voel EINDELIJK wat menstruatiekrampen! Ben om 2:30 wakker geworden e ...
Nou een update: ik blijf beetje vruchtwater verliezen maar weeën zijn gestopt… werd steeds minder vaak en nu 2 uur helemaal niks. Iemand ervaring? Verloskundige moet mij terugbellen

3 maanden geleden

Reactie op EefAndTiny

Same here. Voor aankomend weekend staat er een strip poging, maar goh ik spreek haar elk uur toe dat ze mag komen 😅

3 maanden geleden

Reactie op EefAndTiny

Hier precies hetzelfde. 17 juli uitgerekend. Vandaag wordt ik gestript en dan bespreken we een mogelijke inleiding. Vind dat laatste ook spannend.