31 Reacties

16 dagen geleden

Hier krijgt ie al best lang de laatste fles tussen 7 en 8 de laatste fles en slaapt meestal ook door

16 dagen geleden

Mijn dochter is gecorrigeerd ook 14 weken. Fles rond 19.00-20.00 en drinkt om 23.00 vaak maar 60ml. Dan redt ze het tot 5.00 ongeveer en drinkt ze vaak ook niet leeg. Ook best een poosje! Volgens mij heel normaal en ook wel lekker🤭

16 dagen geleden

Hier 13 weken, krijgt de laatste fles tussen 7/8 en slaapt dan door tot 6/7u de volgende dag. Doet ze al best lang. Kwam tot een paar weken geleden dan snachts een keer rond 2u

16 dagen geleden

Reactie op csj1405

Hier 13 weken, krijgt de laatste fles tussen 7/8 en slaapt dan door tot 6/7 ...
Hier ook, behalve dat hij bv krijgt meestal rond 21 uur.

16 dagen geleden

Hier ligt het er aan hoe de dag loopt en hoeveel hij gedronken heeft op een dag. Heb een paar keer gehad dat de 5e fles om 8 uur en dan sliep hij tot de volgende ochtend. (Dit geeft wel m'n voorkeur haha) Laatste dagen laat hij langer tussen de flessen en komt de laatste fles wel weer uit als we naar bed gaan.

16 dagen geleden

Wat is jullie drink schema dan zonder de fles van 23 uur ?

16 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 16 weken gecorrigeerd 13 weken. Hij krijgt nu denk al een week of 4 zeker zn laatste fles tussen 19 en 20 en komt dan pas tussen 6 en 7 weer.

16 dagen geleden

Reactie op MamaDaisy91

Mijn zoontje is nu 16 weken gecorrigeerd 13 weken. Hij krijgt nu denk al ee ...
Hoe ziet zijn drink schema eruit ?

16 dagen geleden

Reactie op Moeder van 6 Kindere

Hoe ziet zijn drink schema eruit ?
Krijgt ongeveer elke 3 uur fles. Soms slaapt hij en dan laat hij er ook wel is 5 uur tussen. De ochtend en avond fles krijgt hij 150 die andere 3 flessen krijgt hij 120

16 dagen geleden

Wij doen hetzelfde. De laatste fles van 23:00 uur werkte voor ons niet. Ons zoontje sliep na de fles van 19:00 uur + 1,5 uur wakkertijd rond 20:30 tot een uur of 5:00. Met een speentje rekten we de fles tot 6:30. Nu is de 4 maanden slaapregressie aangebroken en is het slaapritme helaas heel anders

16 dagen geleden

Die van ons slaapt al door vanaf 10 weken, ze groeit goed en krijgt 4 flessen van 180+6. 07:00/11:00/14:00/19:00. Ze is nu 15 weken. We blijven hetzelfde schema volgen en de routine is elke dag hetzelfde. Ze weet precies wanneer het tijd is om te slapen. Alleen haar wakkertijden worden langer. En straks hapjes etc

15 dagen geleden

Wij zijn ook gestopt met de late fles. Onze zoon viel daarna heel erg moeilijk in slaap en kwam daarna weer vrij vlot voor een voeding. Ik denk omdat we hem wakker maakten voor de fles om 23:00 uur wij hem uit zijn “diepe” slaap haalden. We geven hem nu om 19:00 uur de laatste voeding en zien dan wel weer wanneer hij komt. Af en toe is dat 7:00 uur maar het komt vaker voor dat hij om 4:30 / 5:30 komt. Voor ons werkt dit nu prima en hij groeit goed. Zolang die van jullie dat ook doet is er niks mis mee toch?

15 dagen geleden

Reactie op MamaDaisy91

Mijn zoontje is nu 16 weken gecorrigeerd 13 weken. Hij krijgt nu denk al ee ...
Hoeveel krijgt hij per fles? Wij zijn ook gestopt met de laatste fles maar heb het idee dat hij dan niet genoeg krijgt.

15 dagen geleden

Reactie op Dirkje1995

Hoeveel krijgt hij per fles? Wij zijn ook gestopt met de laatste fles maar ...
De ochtend en avond fles krijgt hij 150+5 wordt dus 170. Die andere 3 flessen krijgt hij 120+4 wordt 135.

15 dagen geleden

Hier een tweeling van 16(13) weken. En vandaag voor t eerst zonder late fles. Moest ze vaak wakker maken en lieten overdag wat staan. Dus nu 18:30 de laatste fles gehad. Ben benieuwd hoe het gaat. 🙈 Ze krijgen dan nu (zonder late fles) 4x180+6

15 dagen geleden

Reactie op CG88

Hier een tweeling van 16(13) weken. En vandaag voor t eerst zonder late fle ...
Hier ook een tweeling en laten nu ook vaker overdag wat staan maar ik durf nog niet de laatste fles weg te laten 😂😂 laat je me weten hoe het gegaan is ?

15 dagen geleden

Mijn zoontje is 15 weken, hier denk ik al een aantal weken 4x 210cc op een dag en laatste fles rond 1900 uur en eerste fles rond 0730. Als hij minder in de fles kreeg was hij echt niet content en bleef hij huilen en om de 2 uur soms 1,5 uur komen. Sinds we zijn gaan verhogen naar 210 komt die nog om de 4 uur en doet dat erg netjes.

15 dagen geleden

Reactie op Moeder van 6 Kindere

Hier ook een tweeling en laten nu ook vaker overdag wat staan maar ik durf ...
Jaa blijft spannend he. 🙈 Ik laat t je weten! Afgelopen nachten sowieso 1 vd 2 wat onrustig dus ben benieuwd of het nu anders gaat. 🤞🏼🤞🏼

15 dagen geleden

Reactie op CG88

Jaa blijft spannend he. 🙈 Ik laat t je weten! Afgelopen nachten sowieso 1 ...
Jaa super spannend , ja hier wisselen ze zich snachts altijd af en is het wel te rekken met een speentje ..die van mij zijn nu morgen 18 weken , mijn 2de tweeling 🙈 maar denk dat ze er wel aan toe zijn om de laatste voeding eraf te halen want drinken overdag stuk minder soms maar 90

15 dagen geleden

Ooh de tweede. Lekker drukke boel haha. Hier ook wel te rekken met een speentje gelukkig dus de nacht zonder voeding kunnen ze wel 💪🏼 Ja dat merkte ik hier ook, dus ga het er gewoon op wagen. Ben je al met oegenhapjes begonnen ?