31 Reacties
15 dagen geleden
Onze zoontje is 12 weken en wij geven al 2 weken denk ik geen nacht voeding meer, hij vraagt er ook niet om.
Krijgt hier de laatste fles tussen 20:00-21:00 en gaat erna naar bed en slaapt door tot 08:00-09:00.
Krijgt overdag 4x flessen van 180 ml + 6 schepjes nutrilon content.
Wij merkte ook dat hij er niet langer van sliep als we hem wakker maakte, hij dronk vaak ook bijna niks dus zijn we er gewoon mee gestopt en kijken wat die zou doen.. tot nu toe gaat het heel goed!
15 dagen geleden
Reactie op CG88
Ooh de tweede. Lekker drukke boel haha.
Hier ook wel te rekken met een spe ...
Nee nog niet begonnen wil daar eigenlijk even mee wachten tot ze 5 maanden , en dan langzaam aan gaan beginnen .. en jij wel al begonnen ? Ja hier zal het dan ook lange nacht word wel met speentjes , maar eentje is nu ziek dus wacht heel even met de laatste fles eraf te halen , maandag hebben de andere 4 kinderen vakantie en kan ik dan ook eens gaan proberen dan heb ik even geen verplichtingen kan ik het de dag erna lekker rustig aan doen .. merk ook dat ze wel elke ochtend rond 7 uur beginnen te huilen maar nog niet echt hongerig zijn want laten vaker ook wat staan van fles van 180 .. overdag bied ik ze 200 aan en zie wel wat ze ervan op krijgen , en laatste fles drinken ze die wel altijd op .. ben echt benieuwd hoe ze het gaan doen bij jou komende nacht
15 dagen geleden
Reactie op CG88
Ooh de tweede. Lekker drukke boel haha.
Hier ook wel te rekken met een spe ...
Ik ben erg benieuwd. Onze dochter drinkt overdag ook wat minder vooral als ze dan de nacht weer komt. Wij geven nog wel de fles rond half 11 maar wil het ook wel weer eens proberen.
15 dagen geleden
Worden jullie baby’s dan ook niet wakker in de nacht? Mijn dochter heeft rond 19:00 haar flesje, soms maak ik haar wakker rond 23:00 voor haar laatste flesje met de hoop dat ze doorslaapt, maar dan kan ze gewoon om 03:00 weer wakker worden en om 05:30 weer.. Ze slaapt naast ons in de cosleeper en als ze wakker is, valt ze ook niet meer in slaap en beweegt ze veel en maakt ze ook wat geluid. De fles skippen kan dan echt niet voor mn gevoel.. 🙈
15 dagen geleden
Reactie op Iris Z
Worden jullie baby’s dan ook niet wakker in de nacht? Mijn dochter heeft ro ...
Die van mij wordt niet wakker in de nacht.. soms wel een actief uurtje rond 06:00 maar verder niks..
Hij slaapt wel overdag maar 3 a 4x en dan maximaal dutjes van 45 minuten.
Ook niet in bed, dit weigert die.. overdag slaapt hij beneden op de bank, in de box, op het voedingskussen, op de arm, de maxi cosi als we weg zijn geweest.
Na de laatste fles kunnen we hem wel slapend zo in bed leggen en slaapt hij door.
Volgens het consultatiebureau krijgt hij door de dag genoeg 'aandacht' en omdat hij toch de hele dag dan bij me is kan die daar de hele nacht mee vooruit, of dat zo is weet ik niet maar tot nu toe werkt het voor ons wel haha
14 dagen geleden
Reactie op Moeder van 6 Kindere
Nee nog niet begonnen wil daar eigenlijk even mee wachten tot ze 5 maanden ...
Hier hetzelfde wil ook rond 5 mnd beginnen.
Jaa snap ik wel dan heb je net ff meer rust om het te doen 🤗
Hier ook een beetje snotterig en hoesten. Hun broer zal wel weer een virusje van school meegenomen hebben 😷😅
Ze drinken hier id ochtend indd ook minder. Bied ook altijd 180+6 aan. De laatste ging wel vaak op.
Nouu echt een TOP nacht!! 18:00 br boven, wassen pyjama aan. 18:30 flesjes, 19:00 slapen. En ze slapen nu nog 😳🙈 Heb ze de hele nacht niet gehoord. 🙏🏼
Ben benieuwd hoe het de rest vd week gaat. Maar ga wel ff volhouden 😅
13 dagen geleden
Reactie op CG88
Hier hetzelfde wil ook rond 5 mnd beginnen.
Jaa snap ik wel dan heb je net ...
Aaaa wat fijn om te horen hoe was het vannacht gegaan ?
13 dagen geleden
Reactie op CG88
Nou afgelopen nacht had 1 vd 2 hele erge krampjes dus daar even mee bezig g ...
Aaaa wat fijn om te horen hoeveel bied je ze nu aan overdag ?