20 Reacties

3 maanden geleden

O, en liefst zo’n kleintje, die je makkelijk mee kan nemen 😃

3 maanden geleden

Ik zou kijken bij decathlon daar heb je van die camping dingen die blijven echt de hele dag heet ik heb 1 van het merk quecha

3 maanden geleden

Reactie op Chan98

Ik zou kijken bij decathlon daar heb je van die camping dingen die blijven ...
Quechua

3 maanden geleden

Ik heb deze! Water blijft lang ( 24 uur) warm. Misschien niet klein maar wel een super fijne!

3 maanden geleden

Reactie op Chan98

Quechua
https://www.decathlon.nl/p/thermosfles-met-beker-voor-wandelen-rvs-0-4-l-turquoise/_/R-p-109005?mc=8734555&c=BLAUW Ik heb zelf de 0.7 l variant

3 maanden geleden

Ik heb een drinkbeker van kambukka. Blijft goed heet en is echt antilek!

3 maanden geleden

De metalen thermosflessen van Thermos zijn supergoed! Vaak gebruikt op vakantie, doe je er 's morgens vroeg thee in en om 5 uur 's middags moet je nog kijken dat je je tong niet brandt. Ze hebben verschillende maten bij bol. Ik heb er een thermosfles en een mok van, allebei fantastisch.

3 maanden geleden

Die van Hema is ideaal. Met Nijntje erop. Die kreeg ik ook van kraamzorg aangeraden. Kwam ze bij elke kraamvrouw tegen. Hij is wel aan de kleine kant maar juist daarom zo handig om mee te nemen naar buiten

3 maanden geleden

Reactie op Chan98

Ik zou kijken bij decathlon daar heb je van die camping dingen die blijven ...
Eens, ik heb ook die van decathlon. Als ik hem de volgende dag leeg gooi, is het water nog warm.

3 maanden geleden

Ik heb die van de Action en die blijft bijna 24 uur warm! Hij is echt goed en een leuke kleur!

3 maanden geleden

Ik heb er twee van de HEMA. Voldoen prima. Dopper zou ik je afraden.

3 maanden geleden

Hier 1 van de Hema, effen aluminium met een zwarte dop. Topding!

3 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hier 1 van de Hema, effen aluminium met een zwarte dop. Topding!
Klopt!

3 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Die van Hema is ideaal. Met Nijntje erop. Die kreeg ik ook van kraamzorg aa ...
Die heb ik ook, top ding

3 maanden geleden

Die van Dopper

3 maanden geleden

Stanley, onverwoestbaar :)

3 maanden geleden

Stanley (gekocht via amazon)

3 maanden geleden

Ik heb er hier eentje van de action, echt een topding en blijft echt heeel lang warm (om 19:00 vul ik hem en ‘‘s ochtends om 09:00 kan ik nog steeds mn vinger er niet onder houden, zo warm nog) en dat voor 3,50 geloof ik

3 maanden geleden

Wij hebben goede ervaring met deze! Bekijk Thermos Isoleerfles - Thermax - 1 Liter - Zilver op: https://www.bol.com/nl/p/thermos-isoleerfles-thermax-1-liter-zilver/9200000016499259?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 maanden geleden

Bij onze dochter gebruikten we Dopper, maar die moesten we snachts altijd hervullen, want die is na 6 uur al lauw... Nu gebruiken we er een die mn man van zn werk had gekregen, omdat die groter was. Maar die blijft meeegalang warm/heet, zeker 12 uur. En dan goed warm ook! 720 dgree Milky Bottle is dat, die heb je in het groot en klein!