6 Reacties

4 maanden geleden

Ik vond wol en katoen het fijnst en heb er zelf drie. Een wollen wiegdeken van klippan in het bedje, een wollen zelfgebreide door iemand voor bij mij op bed en bij de bank leg ik een dikken katoenen gehaakte. Wikkeldeken gebruikte ik alleen bij bezoekjes cb.

4 maanden geleden

Weet je zeker dat je niet even wol wachten met nog meer dekentjes? Onze eerste sliep ingebakerd het beste en dus slechts een dun dekentje eroverheen nodig en daarna direct een slaapzak. Best zonde als je straks alles al in huis hebt en het niet zal gebruiken toch?

4 maanden geleden

Ik zou hier heel eerlijk nog even mee wachten. Als je al wat hebt is dat prima. Maar t ene kindje slaapt er heel fijn mee en de ander wil graag geborgenheid van een inbakering, de ander verkiest toch meer een slaapzak vanaf dag 1 haha Maud hoefde niks te hebben van dekentjes, lakentjes of inbakering. Die wou gewoon of in een boxpak of in een slaapzak haha. Voor dat je echt klauwen met geld gaat uitgeven en dat ze in de kast komen te liggen verstoffen haha

4 maanden geleden

Wij hadden bij onze dochter beide. Een kleine burrito in een wikkeldeken 🥰 en in de autostoel of kinderwagen met een wiegdekentje 😊

4 maanden geleden

Wij gebruiken de badcape ook veel om te wikkelen

4 maanden geleden

Wij hebben de hvid cocoon. Die is ideaal voor knuffel momentjes maar ook om lekker mee te slapen in de box! Fijn ook met de wisselende temperaturen want hij is van 100% wol