10 Reacties
4 maanden geleden
Tuurlijk mag dat. Ik doe het al jaren en ben donderdag nog geweest en heb morgen een geplande keizersnede. Ik heb erge bekken pijn en last van mn rug dus de sessies waren biet niet heel chill. Maar goed je moet er wat voor overhebben😄
4 maanden geleden
Ik hoorde laatst ook iets over dat door je hormonen het kan zijn dat het niet goed blijft hecten aan je wimpers.
(Bij mij pakt het blonderen niet goed helaas)
4 maanden geleden
Het mag, alleen wel spannend om het uitgerekend nu voor de eerste keer te doen. Ik heb ze ook jaren gehad en ik moest er best wel aan wennen toen ik ze voor het eerst had laten zetten. Ook gaan ze op den duur uitvallen, door de hormonen nu nog sneller, zelf had ik altijd na twee of drie echt alweer een refill nodig. De beloofde zes weken is voor veel vrouwen veel te laat. Met een pasgeboren baby zal je niet gelijk de tijd en mogelijkheid hebben om een refill in te plannen dus dan loop je met gaten in je wimpers rond… Misschien is een lash lift iets voor je?
4 maanden geleden
In principe wordt het ‘afgeraden’ omdat de retentie slechter kan zijn door hormonen en je eerder een reactie erop zou kunnen krijgen. Ook kan je wimpercyclus anders zijn, dus dat je bijvoorbeeld meer wimper haren van jezelf verliest en dus ook daarmee een wimperextension.
Dit geldt overigens ook voor een lashlift.
Ik heb zelf mijn hele zwangerschap m’n wimpers gewoon laten doen en daarvoor heb ik 2,5 jaar hormonen geslikt en gespoten om zwanger te worden. Ik heb eigenlijk nooit ergens last van gehad.
Ik heb er zelf eigenlijk ook geen last van dat ze met huilen lelijk worden of dat ik er last van heb als ik lig.
Voorheen had je van die harde wimpers maar tegenwoordig zijn goede kwaliteit wimpers gewoon zacht en fluffy. Ik heb zelf 4D wimpers en blijven gewoon mooie zitten tot mijn refill.
Ik ga nu elke 2 weken, dan hoef ik niet zo lang te liggen maar het kwam geregeld voor dat ik na 4/5 weken pas een refill deed. Dit is trouwens niet aan te raden omdat alles dan wel heel ver uitgroeit en de wimperstylist er dan onwijs veel werk aan heeft om alles weer netjes te maken! Maar mijn zus is wimperstylist en we hebben beide altijd tijd tekort 🫣
Maar goed: aan mijn wimpers is het nooit te zien en ik heb er geen last van 😉
Er zijn salons die het per definitie niet doen bij zwangere vrouwen maar ik zou zeggen: verdiep je in een goede salon, met goed werk en vraag advies. Er zijn een hoop shady salonnetjes die je maar wat graag vol zetten met een slechte set, waarbij irritatie en ontsteking snel op de loer ligt. Probeer dat echt te voorkomen en goed research te doen!
4 maanden geleden
Hoi wimper styliste hier, ik raad het af ivm de hormonen kunnen je wimpers sneller uitvallen maar als je dit niet erg vind kan het zeker. Of het comfortabel voor je word weet ik niet want je moet wel echt plat liggen 2 uur lang anders is het voor de styliste heel lastig. Je kan dan wel schuin met je buik liggen met je knieën aan de zijkant en je hoofd recht zegmaar, maar lekker ligt het niet.
4 maanden geleden
Zou persoonlijk dan eerder voor een wimper lift gaan inclusief verven dat duurt veel minder lang