10 Reacties
4 maanden geleden
Tuurlijk mag dat. Ik doe het al jaren en ben donderdag nog geweest en heb morgen een geplande keizersnede. Ik heb erge bekken pijn en last van mn rug dus de sessies waren biet niet heel chill. Maar goed je moet er wat voor overhebben😄
4 maanden geleden
Ik hoorde laatst ook iets over dat door je hormonen het kan zijn dat het niet goed blijft hecten aan je wimpers.
(Bij mij pakt het blonderen niet goed helaas)
4 maanden geleden
Het mag, alleen wel spannend om het uitgerekend nu voor de eerste keer te doen. Ik heb ze ook jaren gehad en ik moest er best wel aan wennen toen ik ze voor het eerst had laten zetten. Ook gaan ze op den duur uitvallen, door de hormonen nu nog sneller, zelf had ik altijd na twee of drie echt alweer een refill nodig. De beloofde zes weken is voor veel vrouwen veel te laat. Met een pasgeboren baby zal je niet gelijk de tijd en mogelijkheid hebben om een refill in te plannen dus dan loop je met gaten in je wimpers rond… Misschien is een lash lift iets voor je?
4 maanden geleden
In principe wordt het ‘afgeraden’ omdat de retentie slechter kan zijn door hormonen en je eerder een reactie erop zou kunnen krijgen. Ook kan je wimpercyclus anders zijn, dus dat je bijvoorbeeld meer wimper haren van jezelf verliest en dus ook daarmee een wimperextension.
Dit geldt overigens ook voor een lashlift.
Ik heb zelf mijn hele zwangerschap m’n wimpers gewoon laten doen en daarvoor heb ik 2,5 jaar hormonen geslikt en gespoten om zwanger te worden. Ik heb eigenlijk nooit ergens last van gehad.
Ik heb er zelf eigenlijk ook geen last van dat ze met huilen lelijk worden of dat ik er last van heb als ik lig.
Voorheen had je van die harde wimpers maar tegenwoordig zijn goede kwaliteit wimpers gewoon zacht en fluffy. Ik heb zelf 4D wimpers en blijven gewoon mooie zitten tot mijn refill.