4 Reacties
2 maanden geleden
Mijn baby wil ook absoluut niet alleen ergens in/op liggen, zelfs niet in de kinderwagen. In de BabyBjorn wipstoel houdt ze het soms wel een halfuur (!!!) vol. Ik moet haar dan wel wippen met mijn voet of in het zicht zetten maar ik vind het absoluut waard. Heb je met jouw kindje al een draagzak geprobeerd? Dat is hier ook een hit.
2 maanden geleden
Hier helpt inbakeren en dan in zo’n elektrische wipstoel. Heb je dat al geprobeerd? Ze hebben 9 maanden in je buik gezeten, dus vaak vinden ze dat echt wel fijn. Hier zijn we daar vandaag mee gestart en hij sliep er meteen lekker in.
2 maanden geleden
Ik heb deze, op de website is hij trouwens heel erg crème maar vind die van mij meer beige… 🤔
Anyway, prima prijs en prima wipstoel. Doet wat hij moet doen, verschillende standen en hij wippert.
Hij kan gemakkelijk helemaal plat en dan schuif ik hem zo onder de box!
https://www.deryan.com/products/deryan-buddy-bouncer-cream
2 maanden geleden
hier werkt de wipstoel van kidsmill goed, al zou ik idd voor de draagzak kiezen. hier ook 1 die erg aanhankelijk is, de ergobaby embrace voor de echte kleintjes gekocht, binnen 2 min in diepe slaap tot je ze eruit haalt+ jij kan zelf ook weer dingen doen