15 Reacties
vorig jaar
Misschien verschilt het per baby maar ik denk dat het over het algemeen meevalt! Ik woon op een flat in een aso buurt waar al constant kei hard illegaal vuurwerk wordt afgeknald en mijn baby geeft er eigenlijk niks om
vorig jaar
Die van ons heeft met 6 maanden en jaar later erdoorheen geslapen馃槣 horen nu al redelijk wat voorwerk en nu de jongste reageer er ook niet op.
Bij vrienden was dochter ook ong 4 maanden vorig jaar met oud en nieuw en die sliep er ook gewoon doorheen en daar was het echt druk in de straat met veel en lang vuurwerk
vorig jaar
Hier altijd gewoon doorheen geslapen! Zelfs als we het vuurwerk door de babyfoon hoorden en er recht voor ons huis werd afgestoken, niks aan de hand.
vorig jaar
Kan een kanon naast mijn kinderen af afschieten die worden niet wakker. Gewoon white noise op standje gehoorbeschadiging komt vast goed!
vorig jaar
Ik woon in een stad waar er veel met carbid geschoten word (in de woonwijken) en wij wonen naast een populaire plek. Hier mogen ze al 4 dagen knallen 鈥榮 avonds. Onze dochter valt tijdens de knallen in slaap en slaapt er ook doorheen. Als ze wakker is kijkt ze er niet eens van op. Het kan natuurlijk per baby verschillen, maar hier totaal geen angst te merken
vorig jaar
Reactie op Rooss97
Doe mij maar iedere nacht Oud & Nieuw: ze heeft z贸 lekker en lang gesla ...
Hier ook een baby die ineens de hele nacht heeft doorgeslapen!
vorig jaar
Reactie op Rooss97
Doe mij maar iedere nacht Oud & Nieuw: ze heeft z贸 lekker en lang gesla ...
Nou hier ook. 馃槄 Ze heeft nog nooit een nacht doorgeslapen en precies afgelopen nacht sliep ze van 1900 tot 0830 馃ぉ