15 Reacties

vorig jaar

Geen ervaring ermee. Mijn oudste 2,5 heeft al jaren doorheen geslapen 馃ぃ. Overdag heeft mijn zoontje niet op gereageerd 馃檶馃徏

vorig jaar

Toevallig is het hier nu aan het knallen en werd m鈥檔 dochter er even wakker van maar ze sliep daarna weer prima door. Wij hebben baby slaap muziek in de kamer opstaan, dat helpt heel erg. Wellicht dat je zoiets ook kan doen?

vorig jaar

Misschien verschilt het per baby maar ik denk dat het over het algemeen meevalt! Ik woon op een flat in een aso buurt waar al constant kei hard illegaal vuurwerk wordt afgeknald en mijn baby geeft er eigenlijk niks om

vorig jaar

Die van ons heeft met 6 maanden en jaar later erdoorheen geslapen馃槣 horen nu al redelijk wat voorwerk en nu de jongste reageer er ook niet op. Bij vrienden was dochter ook ong 4 maanden vorig jaar met oud en nieuw en die sliep er ook gewoon doorheen en daar was het echt druk in de straat met veel en lang vuurwerk

vorig jaar

Toevallig werd er hier net heel veel afgestoken. Mijn dochtertje sliep net en schok wel wakker en moest huilen. Met wat wiegen weer in slaap gekregen. Misschien als tip White noise? Wij hebben dit altijd aanstaan en het filtert wel echt wat geluid weg

vorig jaar

Altijd doorheen geslapen 馃憤

vorig jaar

Letterlijk nu zit ik naast haar bed en gaat er flink wat vuurwerk af. Hier geen angst, maar ze slaapt ook niet echt diep. Ben al wel 8x voor een speentje naar boven geweest, terwijl we normaal vaak max 3x (meestal 1 of 2) hoeven gaan tussen 7 en 10..

vorig jaar

Hier altijd gewoon doorheen geslapen! Zelfs als we het vuurwerk door de babyfoon hoorden en er recht voor ons huis werd afgestoken, niks aan de hand.

vorig jaar

Kan een kanon naast mijn kinderen af afschieten die worden niet wakker. Gewoon white noise op standje gehoorbeschadiging komt vast goed!

vorig jaar

Ik woon in een stad waar er veel met carbid geschoten word (in de woonwijken) en wij wonen naast een populaire plek. Hier mogen ze al 4 dagen knallen 鈥榮 avonds. Onze dochter valt tijdens de knallen in slaap en slaapt er ook doorheen. Als ze wakker is kijkt ze er niet eens van op. Het kan natuurlijk per baby verschillen, maar hier totaal geen angst te merken

vorig jaar

Doe mij maar iedere nacht Oud & Nieuw: ze heeft z贸 lekker en lang geslapen! 馃槏

vorig jaar

Reactie op Rooss97

Doe mij maar iedere nacht Oud & Nieuw: ze heeft z贸 lekker en lang gesla ...
Hier ook een baby die ineens de hele nacht heeft doorgeslapen!

vorig jaar

Reactie op Rooss97

Doe mij maar iedere nacht Oud & Nieuw: ze heeft z贸 lekker en lang gesla ...
Nou hier ook. 馃槄 Ze heeft nog nooit een nacht doorgeslapen en precies afgelopen nacht sliep ze van 1900 tot 0830 馃ぉ

vorig jaar

Haha, nou die van mij heb ik 3x in slaap gevoed voor 12 uur. Om 23:50 was ze weer wakker dus mn vriend zegt ik ga haar niet alleen in bed laten als het zo nog harder los gaat. Dus heerlijk bij ons op de arm vuurwerk gekeken een half uurtje. Ze vond het prachtig haha.

vorig jaar

De avond was een drama, maar daarna van 21-3 geslapen 馃憤馃徎