11 Reacties

één maand geleden

Ik geloof niet dat het echt kwaad kan van 1x een klein beetje hoor 😊 snap dat je ervan schrikt maar als cb zegt dat een banaan al zou mogen dan denk ik dat dit ook niet zo erg is

één maand geleden

Ik denk ook niet dat het kwaad kan hoor zo voor een keertje

één maand geleden

Een geruststellende reactie: het is echt niet erg! Sterker nog, voedsel met sterke allergenen (pinda, banaan, meloen, yoghurt) is zelfs heel goed om vanaf 4 maanden voorzichtig mee te oefenen. Ik ben zelf lactose intolerant en heb geadviseerd gekregen om yoghurt bij ons meisje voorzichtig te proberen. Zo krijgt ze toch lactose binnen, wat ik van mezelf dus niet binnenkrijg. Toegegeven: 14 weken is ietwat vroeg maar een klein beetje kan geen kwaad. Relax, lieve mama. Komt echt goed :)

één maand geleden

Ooo, die mannen ook! Yoghurt lijkt mij niet zo erg. Mijn man gaf onze eerste een keer zomaar een aardbei. Was toen wel ietsje ouder, maar ging helemaal door het lint. Uiteindelijk was er niks aan de hand, maar je schrikt je natuurlijk wel even het laplazarus..

één maand geleden

Een keertje kan geen kwaad. Maar zou je vriend even een voedselintroductieschema geven. Yoghurt mag pas vanaf 7-8 maanden dacht ik. Wil je graag koemelk introduceren vanwege allergieën, dan kv geven

één maand geleden

Ik snap dat je schrikt! Vanaf 6mnd zou je wat kunnen introduceren, zie het Kleintjes voedingschema. Handjes naar de mond brengen hoort bij de ontwikkeling, als het goed is gaat ze binnenkort ook dingen vast pakken of misschien doet ze dat al?

één maand geleden

Reactie op Steenbok91

Een geruststellende reactie: het is echt niet erg! Sterker nog, voedsel met ...
Dankjewel! ❤️

één maand geleden

Dank voor jullie reacties ❤️

één maand geleden

Mijn man heeft al onze kids wel een proevertje/druppeltje yoghurt of vla gegeven. Onze meid van 2 maanden ook al een keer. Weten ze echt niet van hoor. Hij vind zo grappig hoe ze er op reageren... En inderdaad, is gebeurd voordat je het weet😂

één maand geleden

Gelukkig is baby al wat ouder. En yoghurt lijkt me niet het meest schadelijke product voor je baby.

één maand geleden

Ah joh. Mijn man gaf onze zoon met 3 maand ineens een likje slagroom of softijs. Gebeurd niks hoor. Enige wat zou kunnen gebeuren is wat krampjes omdat de darmen het niet gewend zijn.. nouja... overleven ze ook wel weer;p