4 Reacties

2 dagen geleden

Ik kan mij goed voorstellen dat je je moe voelt. Wat hier hielp: nagaan of het echt wakker drinken is s nachts of meer sabbelen. Leg je meteen aan of probeer je het zonder? Geef je bijvoorbeeld als alternatief een banaan? Dat bepaalt of het voor de calorie毛n is of voor troost. Dat tweede kun je opvangen met knuffelen, dat eerste kun je opvangen met iedere 2 uur wat eten/drinken op de dag en heel voedzaam eten en drinken. Het kan ook wat medisch zijn, oververmoeid, tandjes, kiesjes de eeuwige sprongetjes, te koud of te warm..

2 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Ik kan mij goed voorstellen dat je je moe voelt. Wat hier hielp: nagaan of ...
Onrustige darmen, te veel of te weinig geluid

2 dagen geleden

Je bent niet de enige hoor, ik had dit ook tot 2 maanden geleden. Toen opeens ging ze naar slapen tot +- half 4 en daarna nog 3x wakker, dat was al 100x beter. En 2 nachten geleden 1e keer doorgeslapen van 8 tot half 6. Afgelopen nacht was wel weer bagger haha, maar ik zie een stijgende lijn. Ik geef bv, ook snachts, voed in slaap en ze slaapt in mn bed. Dus het kan zelfs met al die gegevens vanzelf beter worden haha.

2 dagen geleden

Hoi! Herkenbaar Ik ben een aantal voedingen gaan afbouwen, dus dan zei ik, ze mag pas om 22:00 drinken, en dan wende ze daaraan. Ik troostte haar tot die tijd. Wel in kleine stapjes steeds later. Zo werden het minder voedingen. Ik heb het nu helemaal afgebouwd. Maar met een paar voedingen minder werd het al beter, meer regels erin En wat het inslapen betreft is het hier ook abracadabra. Ik heb het losgelaten Slaap je meteen, helemaal leuk, duurt het langer dan 20 minuten, in haar slaapzak naar de woonkamer, na half uurtje weer proberen en meestal lukt het dan gewoon En ze is dan niet de avond erna boos ofzo dat ze naar de woonkamer wil, ik denk dat ze sommige dagen gewoon echt nog niet moe is Hopelijk heb je er iets aan, het is pittig!