3 Reacties
3 maanden geleden
Hier beetje hetzelfde. Niet perse zware zwangerschap, maar wel dat, met name m'n man 2 wel voldoende vindt. Ik wil niet nu een derde en wellicht later ook niet maar merk wel dat ik er over na denk. Maar we zijn letterlijk net bevallen. Als ik zoiets zou willen zou dat minstens 1,5 jaar verder zijn Mijn advies zou zijn: geniet nu en laat het los. Bewaar de mooiste en duurste spulletjes eventueel
3 maanden geleden
Ik heb altijd een wens gehad voor 3 kinderen. Mijn man heeft altijd gezegd 2 genoeg te vinden maar zijn mening open te laten.
Nu heb ik zowel bij de eerste als bij de tweede de zwangerschap als niet heel fijn ervaren. Eigenlijk wist ik tijdens de zwangerschap al dat mijn wens voor een 3e niet zo groot is dat ik nog een zwangerschap zou overwegen. Maar na de bevalling (geplande keizersnede) weet ik het echt heel zeker.
De wens voor een 3e zal altijd blijven kriebelen. Maar ik vind mijn gezondheid hierin belangrijker.
3 maanden geleden
Ik heb altijd gezegd, 2 kindjes zou fantastisch zijn. En toen kwamen ze beiden in 1x. De kans is dus aanwezig dat we nog een cadeautje krijgen. En hoewel ik nog een kraamtijd niet echt zie zitten, denk ik ook zeg nooit nooit. Mijn zwangerschappen waren in tegenstelling tot die van jou wel erg makkelijk. Dat speelt wel mee denk ik in je beslissing. En qua besluit, je kunt er nog een tijdje over nadenken. Maar vergeet niet te genieten van deze periode. Je kindje is nog zo kwetsbaar en heeft al je aandacht nodig. Ik herken wel het gekke gevoel van, oh dus dan zal ik nooit meer... Dat kan ik inderdaad nu, volop in de hormonen, niet rationeel bekijken hoor. Denk jij ook niet. Lang verhaal, maar leef in het nu en zie wat de toekomst jullie brengt.