17 Reacties

4 maanden geleden

Sex, tepelstimulatie (of kolven) en bewegen. 😊

4 maanden geleden

Vraag of de verloskundige je wil strippen, dat schijnt vaak wel te werken

4 maanden geleden

Vrouwenmantel kruiden thee kreeg ik als natuurlijke tip van een verloskundige. Geen idee of het werkt ga er zelf nu ook pas mee beginnen ben 39 w. Als je zegt dat je het zat bent moeten ze je gewoon helpen hiermee.

4 maanden geleden

Bij mij heeft wonderolie geholpen die zelfde avond weeën en onsltuiting gekregen maar heeft niet door gezet helaas maar misschien wel bij jou aangezien je al bijna 41 weken bent , ik ben 38+5 vandaag

4 maanden geleden

Strippen kan je proberen en anders inleiden vanaf 41 weken

4 maanden geleden

Ik heb toevallig vandaag een laatste loodjes massage gehad, waarbij verschillende drukpunten worden gemasseerd om de bevalling op gang te brengen. Heb al de hele avond kramp. Maar durf niet te hopen. Daarnaast even googlen op voetreflex massage om bevalling op te wekken. Of zoals hieronder al staat. Seks, een orgasme en tepel massage moeten ook stimuleren. Maar niet iedereen heeft daar met dit termijn nog zin in. 😂

4 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Ik heb toevallig vandaag een laatste loodjes massage gehad, waarbij verschi ...
Ik ging ook voor een massage maar dat was bij een chinees die me gewoon ging masseren. Ik voelde niet echt verandering. Waar heb je die massage gehad?

4 maanden geleden

Ik zou acupunctuur proberen zij kunnen ook helpen hierbij. Ik werk toevallig als bekkenfysiotherapeut veel samen met een acupuncturist ☺️👍🏻

4 maanden geleden

Reactie op Mliek89

Ik zou acupunctuur proberen zij kunnen ook helpen hierbij. Ik werk toevalli ...
Ken jij toevallig in zuidholland plekken die dat goed kunnen?

4 maanden geleden

Reactie op Mirra roha

Ken jij toevallig in zuidholland plekken die dat goed kunnen?
Oeh nee ik werk zelf in Gelderland op de Veluwe 😅

4 maanden geleden

Reactie op Mliek89

Oeh nee ik werk zelf in Gelderland op de Veluwe 😅
Dat is meer mijn regio! Met welke accupuncturist heb je goede ervaringen als ik vragen mag? 😊

4 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Dat is meer mijn regio! Met welke accupuncturist heb je goede ervaringen al ...
https://www.acupunctuur-oost.nl ☺️👍🏻

4 maanden geleden

Ik krijg vandaag een heerlijke voetreflex massage! Ze zeggen dat dat kan helpen bij de bevalling opwekken. Vandaag 40w dus ben benieuwd. Rommelt sinds vanmorgen wel weer een beetje maar zet 🤬 niet door haha Maar er zijn helaas geen volledige bewezen middelen die dit echt opwekken. Je kunt vragen of je verloskundige wil strippen om zo te kijken of je misschien aan de gang gaat maar ook dat werkt niet bij iedereen

4 maanden geleden

Je kindje kan heel goed zelf aangeven wanneer het klaar is om te komen. Dat is hoe de natuur dat heel mooi geregeld heeft. Zodra de baby er klaar voor is geeft ze jouw lijf een seintje.

4 maanden geleden

Wonderolie bij da potje is 4 euro

4 maanden geleden

Sexy time met je partner 😋