5 Reacties

5 dagen geleden

Ik doe wanneer de oefenhapjes bevroren zijn, ze uit de vorm halen en in een ziplock zakje met erop geschreven wat het is en de datum waarop ik het heb gemaakt. Wanneer je meer hapje in één keer wilt geven, gewoon een extra ijsblokje ontdooien. Zo heb ik dat bij de oudste gedaan en ga ik het weer doen.

5 dagen geleden

Ik doe de bevroren ijsblokjes(hapjes) in plastic bakjes zodat je per hapje kan bepalen hoeveel je gebruikt en ik verwarm deze gewoon in een glazenschaaltje au bain-marie in de flessenwarmer.

4 dagen geleden

Ik heb deze bewaarbakjes! Precies de goede hoeveelheid voor een groente of fruithapje. Ik heb altijd alle hapjes zelf gemaakt en daarin gedaan. Deze vroor ik in en haalde ik de dag ervoor uit de vriezer om te ontdooien. 🤗

4 dagen geleden

Ik bevries de hapjes ook in ijsblokjesvorm en wanneer ze bevroren zijn doe ik ze in zakjes. Die passen nou eenmaal beter in de vriezer dan bakjes :). Als hij wat ouder is laat ik hem gewoon met ons mee-eten in de avond

4 dagen geleden

Ik bevries ze in een blokjesvorm, doe ze daarna in van die handige IKEA zakjes. Opwarmen 20 seconden in de magnetron.