10 Reacties
2 dagen geleden
Hier loopt ze de hele dag achter m'n kont aan 😅
Overal waar ik ga komt ze wel.
Of als ik op de bank zit komt ze erbij. Soms korte momenten speelt ze wel even, maar niet veel.
Sowieso weinig met haar speelgoed, maar vooral met alles in huis wat eigenlijk geen speelgoed is.
Op het kdv speelt ze helemaal zelfstandig (werk bij haar dus dat zie ik zelf) en vraagt weinig aandacht daar.
2 dagen geleden
Reactie op Beanie85
Hier loopt ze de hele dag achter m'n kont aan 😅
Overal waar ik ga komt ze ...
Weet jij hoe dat zou kunnen? Op de opvang wel en thuis niet?
2 dagen geleden
Reactie op Feliesje94
Weet jij hoe dat zou kunnen? Op de opvang wel en thuis niet?
Ja toch vooral omdat ze daar nooit echt alleen hoeven spelen, in de zin van ze spelen dan nog niet echt samen, maar je hebt natuurlijk altijd kindjes om je heen.
Afleiding en de behoefte om tussen je leeftijdsgenootjes te spelen is er wel!
2 dagen geleden
Hier ook een kindje dat me de hele dag volgt en niet alleen wil spelen. Ze kan het wel, want ergens anders (met òf zonder ons erbij) gaat ze altijd lekker zelf rommelen met het speelgoed dat daar is.
2 dagen geleden
Reactie op Beanie85
Ja toch vooral omdat ze daar nooit echt alleen hoeven spelen, in de zin van ...
Precies. Ik heb nooit een kind aan mijn 6 jarige als er een kind bij is of als we ergens zijn. Dan zie ik haar uren niet. Maar als Liv in bed ligt en Bo is alleen met mij wilt ze direct aandacht. Mama kom je spelletje met me spelen? Mama ik wil samen knutselen, Mama kun je me wat drinken pakken? Ik moet zeggen het is wel minder aan het worden. Toen ze nog niet naar school ging hoorde ik zonder grap 100.000x pd Mama. Dat zelfs mijn man er helemaal knettergek van werd.