31 Reacties

2 maanden geleden

Ahhh 馃槝 Begrijpelijk! Ik krijg er zelfs tranen van in mijn ogen. Heel veel sterkte馃槝

2 maanden geleden

Jeetje! :( heel veel sterkte 鉂わ笍

2 maanden geleden

Heel veel sterkte, ik hoop heel hard op het beste voor jullie! 鉂わ笍

2 maanden geleden

Veel sterkte!!!鉂わ笍

2 maanden geleden

Heel veel kracht voor jullie! Hopelijk mag hij gauw weer mee naar huis 鉂わ笍

2 maanden geleden

Ach, dat nieuws wil je niet horen! Heel veel sterkte 鉂わ笍 Onze dochter is geopereerd met 6 dagen, ook ivm haar hartje. Ik hoop dat het voor jullie anders uitpakt. Mocht je willen praten weet me te vinden!

2 maanden geleden

Ze wat naar sterkte !

2 maanden geleden

Knuffels voor jullie 馃А

2 maanden geleden

Jeetje wat schrikken zeg! Veel sterkte en hopen dat het alsnog mee valt, knuffel鈾ワ笍

2 maanden geleden

Heel veel sterkte lieve mama! 鈾ワ笍

2 maanden geleden

Omg wat erg!! Wat moet je geschrokken zijn. Hopelijk is het allemaal niet ernstig 馃槙 Wel fijn dat ze het even goed uitzoeken allemaal. Ik hoorde dat ze heel vaak met een ruisje geboren worden en dat dat vaak niks betekent en ze er gewoon overheen groeien. Hopelijk is dit bij Milan ook het geval!

2 maanden geleden

Sterkte! Hopelijk is het een onschuldige versie馃崁

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Omg wat erg!! Wat moet je geschrokken zijn. Hopelijk is het allemaal niet e ...
Ik ben al vanaf vanmiddag aan het huilen 馃槶. Donderdag moeten we naar het Sofia kinderziekenhuis om een echo te laten maken. Daarna gaan ze verder kijken of ze iets moeten doen of het zo laten

2 maanden geleden

Jeetje wat schrikken. Sterkte!!

2 maanden geleden

Ach wat heftig, veel sterkte mama. Veel liefde jullie kant op!

2 maanden geleden

Reactie op Lifewithboys

Ik ben al vanaf vanmiddag aan het huilen 馃槶. Donderdag moeten we naar het S ...
Ze hebben daar hele goede artsen! Je bent in goede handen 鈾ワ笍

2 maanden geleden

鉂わ笍

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! Wij zitten in hetzelfde schuitje. Bij het CB heeft men net gehoord dat hij ook een ruisje heeft aan zijn hart. Wij moeten in Rotterdam een echo laten maken. Hopelijk kunnen we snel terecht. Even een hart onder de riem steken! 馃

2 maanden geleden

Reactie op First1

Heel veel sterkte! Wij zitten in hetzelfde schuitje. Bij het CB heeft men n ...
Aaawh nee. Jullie ook. Ik ga duimen voor jullie dat het meevalt en dat jullie snel terecht kunnen. Wij gaan morgenmiddag die kant op

2 maanden geleden

Reactie op Lifewithboys

Aaawh nee. Jullie ook. Ik ga duimen voor jullie dat het meevalt en dat jull ...
Jullie kunnen al lekker snel terecht zeg wat fijn! Wij pas volgende week woensdag. Veel sterkte voor morgen gewenst! 馃