31 Reacties

2 maanden geleden

Rotterdam/Sophia is een hele “fijne” en deskundige club, succes allebei ❤️

2 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️

2 maanden geleden

Wij hebben een update. Ons zoontje heeft inderdaad een ruisje in zijn hart, maar hier hoeven we niks aan te doen. Over 6 maanden moeten we terug op controle Wel willen ze weten waar zijn snelle ademhaling vandaan komt. Dit wordt maandag onderzocht bij de kno arts

2 maanden geleden

Reactie op Lifewithboys

Wij hebben een update. Ons zoontje heeft inderdaad een ruisje in zijn har ...
Oké dat is dan wel goed nieuws? Of niet? Hoe zijn jullie er zelf onder? Gerustgesteld? Ben heel benieuwd wat er bij de kno arts uit komt.

2 maanden geleden

Reactie op First1

Oké dat is dan wel goed nieuws? Of niet? Hoe zijn jullie er zelf onder? Ger ...
Wij zijn heel erg gerust gesteld. Heel blij dat het niet vanuit zijn hart komt

2 maanden geleden

Reactie op Lifewithboys

Wat een fijn nieuws! Ter geruststelling: onze zoon heeft ook een erg snelle ademhaling en is o.a. daarvoor na de geboorte in het ziekenhuis gebleven en is op van alles gecheckt. Hij had een infectie waardoor zijn ademhaling sneller was, maar ook nu na de infectie over is, is zijn ademhaling snel. Het schijnt zo te zijn dat dit bij hem hoort - dus sommige kindjes hebben nou eenmaal een snellere ademhaling zonder onderliggende oorzaak. Niks aan de hand dus hier 💕.

2 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Wat een fijn nieuws! Ter geruststelling: onze zoon heeft ook een erg snelle ...
Bij ons zoontje hoor je ook heel duidelijk zijn neusje. Deze is met een sonde doorgeprikt omdat ze dachten dat er misschien een vlies niet open was. Dit was niet het geval. Gisteren zagen ze wel dat zijn onderkaak wat naar achter staat, waardoor de luchtpijp misschien wat dichtgedrukt wordt. Naarmate hij ouder wordt, gaat de kaak wat meer naar voren staan, waardoor de luchtpijp meer ruimte krijgt. Hier hoeven ze niks aan te doen. Ik merkte net wel dat als hij met zijn kin op mijn schouder ligt, ik zijn neusje niet hoor.

2 maanden geleden

Reactie op Lifewithboys

Mag ik wat vragen, heb jij toevallig tijdens de zwangerschap de vijfde ziekte gehad? / parvo infectie? Hoe gaat het nu?

2 maanden geleden

Reactie op First1

Mag ik wat vragen, heb jij toevallig tijdens de zwangerschap de vijfde ziek ...
Dat mag je zeker vragen. Ik heb geen van beide ziekte gehad tijdens mijn zwangerschap. Wij zijn vanmorgen bij de kno arts geweest. Zij stelde veel vragen en heeft zijn oortjes en keel onderzocht. Zij zag geen gekke dingen, ook niet na onze antwoorden. Na 10 min zijn we weer naar huis gestuurd. Ik maak mij ook echt niet druk om die snellere ademhaling. Zijn saturatie is boven de 97%. Helemaal prima dus.

2 maanden geleden

Reactie op Lifewithboys

Dat mag je zeker vragen. Ik heb geen van beide ziekte gehad tijdens mijn ...
Ooh wat fijn zeg. Ik heb wel de ziekte opgelopen en dacht misschien is er een verband ofzo. Maar wel fijn zeg dat de kno arts niets zag. Mijn man heeft als baby ook een hartruis gehad maar die is top fit sportman haha maak mij dus ook niet meer zo’n zorgen.