12 Reacties

3 dagen geleden

Hai! Wanneer mijn zoontje van 4 maanden plat op z'n rug onrustig blijft dan leg ik hem ook even op z'n zij met een steuntje achter hem. Heel vaak helpt dit direct. Niet altijd natuurlijk. Ik dacht dat dit misschien kwam omdat hij vaak in een zijliigkussen heeft gelegen ivm zijn voorkeurshouding.

3 dagen geleden

Reactie op Roosssse

Hai! Wanneer mijn zoontje van 4 maanden plat op z'n rug onrustig blijft dan ...
Ja dit heb ik net ook gedaan en direct aan het slapen!!! Maar hoe doe jij dit dan de nacht?

3 dagen geleden

Ik heb een zijslaap kussentje van Doomoo gekocht! Hij slaapt nu al 2 weken op zijn zij zonder problemen en zijn neusje ligt goed vrij. Wij hebben hem zelf op zn zij gelegd omdat zijn hoofdje een voorkeurhouding had en je dit goed zag.

3 dagen geleden

Reactie op zoerosalie

Ja dit heb ik net ook gedaan en direct aan het slapen!!! Maar hoe doe jij d ...
Hetzelfde, de camera staat erop en het bedje staat naast mijn bed nog dus ik kan prima opletten. Het bedje staat ook iets schuin.

3 dagen geleden

Hier zijslaper. https://www.bol.com/nl/nl/p/aerosleep-safesleep-3d-mesh-matrastopper-wieg-80x50cm-veilig-ademen-warmte-regulatie/9300000118596551/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-145290689167-S-1773044637059-9300000118596551&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw7Py4BhCbARIsAMMx-_L-lTMU0v14Qwy38IJ34PSVVFiokQqArcWZ2-Rd2WShsTuJd-Y-RkMaAhGOEALw_wcB Die gekocht voor op het co sleeper matrasje en lig er naast

3 dagen geleden

Geen zijslaper, maar buikslaper. Paar keer gedaan overdag en tegenwoordig ook snachts. Ze is heel sterk in haar rug (doet vaak de Cobra haha, hele bovenlichaam komt dan omhoog), geen extreem zacht matras, dus ik durf het aan. Wordt nog harder afgeraden dan zij ligging, maar flink wat onderzoek gedaan en ik heb de afweging gemaakt het wel te doen. Samenvattend; procentueel gezien is de kans op ongelukken vrij veel groter. Maar als je kijkt hoeveel procent dat dan in werkelijkheid is blijft het laag. Zegmaar verschil van 0,00009% of 0,00027% of zoiets. En oververmoeid door niet slapen als ik haar op haar rug leg kan ook niet gezond zijn...

3 dagen geleden

Hier al vanaf de geboorte een zijslaper, leg een hydrofiel achter d鈥檙 als steun en midden in de nacht rolt ze 9/10 naar dr rug 馃槄.

MOD

3 dagen geleden

Hier slaapt ze al even op haar zij met een zij slaap kussen..die ligt in haar bedje..heb wel ook de camera erop. Zou me geen zorgen maken

3 dagen geleden

Die van ons hebben we weken op z鈥檔 zij laten slapen en hij draaide in z鈥檔 slaap weer naar z鈥檔 rug. Is natuurlijk waar je jezelf comfortabel bij voelt als ouders, maar wij waren er nooit bang voor. Nu eigenlijk zelfs nog minder doordat hij zich goed kan opdrukken en een sterk nekje heeft

3 dagen geleden

Oh Hahaha, die van ons lag al vanaf de geboorte op de zij. De kraamhulp heeft dat zo aangeleerd. Geen seconde bij stilgestaan verder.

3 dagen geleden

Hier idem! Op dr rug begint ze te trappen en onrustig te doen en zodra ik haar op d鈥檙 zij draai slaapt ze binnen no time. Ik houd haar dan nog paar min zo vast en draai dan voorzichtig weer terug naar dr rug.

3 dagen geleden

Die van ons slaapt rustig op haar buik! In het begin super spannend gingen we steeds kijken gaat het wel goed maar gaat eigenlijk prima! Nu zonder moeite slaapt ze zo 5/6 uur op deze manier