23 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Mireille317

Ik zou hem kapot laten vallen en volledig mijn eigen plan trekken. Je kindj ...
Ow dat ben ik zeker van plan, ik doe het zelf wel en hij kan het lekker uitzoeken. We gaan wel zien waar dit schip strand.

3 maanden geleden

Wat ontzettend vervelend dat je dit zo moet meemaken, vooral tijdens deze eerste weken. Weet dat er veel vaders zijn die wél betrokken zijn en wél de moeder ontzorgen. Het gedrag van jouw partner is absoluut niet de norm en je hebt groot gelijk dat je hier boos over bent. Ik heb geen tip helaas. Het enige wat ik je kan meegeven is: kies voor jezelf en je kindjes.

3 maanden geleden

Dit gedrag is onacceptabel. Hoe was dit voor je zwangerschap? Ik zou niks meer voor hem doen en alleen focussen op je kleintjes. Of toch echt om tafel gaan en aangeven dat hij of moet helpen en gewoon moet mee werken, en dat je anders nog beter af zou zijn als alleenstaande moeder. Dat klinkt rigoureus, maar in principe ben je op deze manier een alleenstaande moeder die elke keer hoopt dat iemand meehelpt maar wordt teleurgesteld. Dat lijkt me een vreselijk gevoel. Kinderen krijg je samen en zorg je samen voor. Tenzij eet je duidelijk andere afspraken maakt of hebt gemaakt.