36 Reacties

vorig jaar
Wat leuk! Ik kom ook uit Zoetermeer! Nu 7+2 zwanger en ik ga naar de verloskundige Emb茅 ook in Zoetermeer. Zijn erg lieve mensen

vorig jaar
Reactie op AngRoos
Leuk!!
Als je naar Emb茅 gaat, betekent dat dan ook dat je in seghweart woo ...
Ik woon in Driemanspolder 馃槉 vlakbij verloskundige Partera , daar was ik bij mijn vorige zwangerschap geweest, is helaas een miskraam geworden. Maar ik vond de sfeer daar niet fijn dus vandaar mijn keuze voor Emb茅

vorig jaar
Reactie op DeniseZoetermeer
Ik woon in Driemanspolder 馃槉 vlakbij verloskundige Partera , daar was ik bi ...
Ik heb net Partera gebeld. Wij hadden een negative ervaring met Wim. Dus wij hadden wel besloten dat we niet meer door hem de echo's wilde laten maken.
Maar ik kreeg net te horen dat alleen hij de mediche echo's mag maken. Dus nu net ook naar Emb茅 gebeld.

vorig jaar
Wat leuk! Ik kom ook uit Zoetermeer, ik woon toevallig in de wijk seghwaert. Ik heb vorige week vrijdag de 1e echo bij Partera gehad en vrijdag nog wat onderzoeksvragen. Ik ben blij dat deze groep er is! Ik zat al lang te zoeken馃槄

vorig jaar
Hi! Ook uit Zoetermeer dorp! Ik zit bij Embe net als de vorige x, ik ben nu 6 weken 馃グ

vorig jaar
Reactie op AngRoos
Leuk!! 馃ぉ
Voor mij goed om te zien dat er toch een hoop mensen voor de twe ...
Jaa heb der een goede ervaring gehad! Ik wilde eerst bij oerkracht in het dorp alleen die is met vakantie wanneer ik ben uitgerekend helaas

vorig jaar
Reactie op AngRoos
Leuk!! Ik woon ook in seghweart 馃槃
Hopelijk ervaar je het goed bij Partera ...
Dit is mijn eerste zwangerschap en net 8 weken zwanger, maar wordt wel goed geholpen. Als ik vragen heb of wat anders dan staan ze me goed te woord! Het verschillend natuurlijk per persoon wat je fijn vindt, maar tot nu toe is de ervaring goed馃槂

vorig jaar
Reactie op Samirayous95
Dit is mijn eerste zwangerschap en net 8 weken zwanger, maar wordt wel goe ...
Ja ik ben ook goed geholpen daar hoor, bij m'n eerste zwangerschap. Wij hadden alleen een nare ervaring met Wim, de echoscopist. En hij is de enige die de medische echo's mag doen. Dat was voor ons de reden om niet terug te gaan, anders waren we weer naar Partera gegaan 馃檪

vorig jaar
Reactie op AngRoos
Ja ik ben ook goed geholpen daar hoor, bij m'n eerste zwangerschap. Wij had ...
Ah jammer van de ervaring. Snap het wel dat je voor een ander kiest. Ben wel benieuwd hoe het gaat!

vorig jaar
Hier net een echo gehad en mn baarmoeder was leeg, wsl met 6 weken gestopt! Veel succes iedereen 鉂わ笍

vorig jaar
Reactie op Velvetxamethyst
Hier net een echo gehad en mn baarmoeder was leeg, wsl met 6 weken gestopt! ...
Ah wat verdrietig! Veel sterkte! 鉂わ笍