22 Reacties

vorige maand
Ik denk dat het precies is wat je zegt: in de praktijk zal het meestal alleen een romper zijn! Hooguit met een kort broekje erover.
En ik ben er zelf schuldig aan toch leuke setjes te kopen 😅
Maar als je budget wat beperkt is zou ik echt gaan voor korte/geen mouw rompers met een paar broekjes misschien!

vorige maand
Ik vond zelf setjes vaak leuker. Deed dat dan aan zonder romper. Of van die losse rompers van zo'n luchtig stofje. Korte broekjes of geen broekjes lijkt me ook pijnlijk nu met kruipen🫣 m'n eerste begon pas met kruipen na de zomer

vorige maand
Ik had met mijn zomer baby (nu peuter, heb 2 zomer jongetjes) het meest gebruikt:
- romper mouwloos met kort broekje erover. Kruipen kon prima met blote beentjes.
- kruippakje zonder romper. Dus een soort boxpakje korte mouwen en korte pijpen. Is toch iets minder bloot dan een romper.
- verder veel gewone shirtjes en lange dunne broeken.

vorige maand
Ik koop het ook! Eigenlijk ook omdat ik hem niet alleen in een romper mee neem naar een winkel bijvoorbeeld!

vorige maand
Ik koop het wel, ook voor de vakantie. Maar niet te veel want je weet nooit wat het weer doet, misschien wel een slechte zomer. Wibra heeft vaak goedkope leuke setjesn

vorige maand
Wij trekken hem gewoon een romper met een broekje erover aan. Heb je aan 2-3 broekjes wel genoeg (voor poepslosies). We hebben 2 t-shirts gekregen als cadeautje. Dat is dan leuk als ie wat netter voor de dag moet komen. Ook al heb je het zou ik er niet teveel geld aan besteden. Ze groeien zo snel 😅

vorige maand
Je hebt ook shirtjes die gelijk een romper zijn. Dat scheelt weer een laagje en is toch wat gekleder.

vorige maand
Hier een meisje. Maar anders koop je wel leuke setjes mocht je de deur uit gaan en verder rompertjes thuis?
Anders eens op vinted kijken? Ik koop daar veel en ook bundels!

vorige maand
Vanmiddag net toevallig dit setje gekocht bij de Hema. Bij de oudste had ik 2 lekkere zachte broekjes met elastiek van de zeeman gekocht en een aantal t-shirts van verschillende winkels.

vorige maand
Reactie op Miriamlisanne
Ik had met mijn zomer baby (nu peuter, heb 2 zomer jongetjes) het meest geb ...
Precies dit alleen heb ik 2 meisjes. En vooral geen jurkjes als ze nog kruipen want dat zit zo vreselijk in de weg. En geen nette setjes aan naar de opvang want met alle zonnebrand, waterijsje en waterbakken raakt alles smerig.

4 weken geleden
Ik koop ook wel broekjes en shirtjes! Voor thuis prima in romper maar je gaat ook wel eens de deur uit natuurlijk.
Ik moet bij jou berichtje gelijk denken aan een baby setje dat ik laatst bij primark haalde. Ik was zo verbaasd over de prijs: 1,70 voor het korte broekje en 1,70 voor het t shirtje haha heerlijk zacht ‘joggingssetje’. Aanrader dus!