20 Reacties

vorig jaar

Ik heb een korte zwangerschapsbroek gehaald bij ZEI Heerenveen dat is een fysieke winkel. En heb dat ook een paar jurkjes weg

vorig jaar

Ik denk dat je het merk Ambika bedoeld! Ik heb toevallig zelf 2 leggings daarvan gekocht maar ik vind ze zelf veel te dun en doe ze alleen thuis aan want je ziet er alles doorheen. 🙈

vorig jaar

Van Aim’n bedoel je denk ik? Ik heb deze maar ik vind ze best wel warm maar ik heb het ook wel echt snel warm sinds ik zwanger ben 🫣. Wel een hele fijne legging overigens!

vorig jaar

Ik heb wel flared leggings van Noppies, die zitten echt goddelijk en zijn lekker dun!

vorig jaar

Je kan bij Shein kijken super fijne stof en ze hebben wat dikkere stoffen en wat dunnere stoffen 💞

vorig jaar

Thanks! Ik bedoelde inderdaad Ambika, maar goed om te weten dat je daar niet zo enthousiast over bent 😉

vorig jaar

Toevallig heeft Prenetal nu tot 70% korting op veel zomerse items. Heb drie jurkjes gescoord voor €42. Van eigen merk en Only Maternity.

vorig jaar

Ik heb van die dunne katoenen en linnen broeken met zo’n koordje, van de gewone afdeling van de hm. Ik doe ze meestal onder mijn buik maar kan ook erover! Vind die heel fijn. Maar ze hebben ze nu overal zag ik, ook bij Zara enz. Jurkjes heb ik laatst via Vinted gekocht. En dan gekozen voor zo’n wijd uitlopend model dus ook niet specifiek voor zwangerschap. Vind het wel fijn dat ik ze hierna dus ook nog aan zou kunnen!

vorig jaar

SHEIN en vinted scoor ik hier het meeste! Vooral leuke jurkjes en setjes bij SHEIN. Verder ben ik een echte sportlegging fan. Ook die bestel ik via SHEIN

vorig jaar

Reactie op Immie26

Ik heb van die dunne katoenen en linnen broeken met zo’n koordje, van de ge ...
Oeh ik zoek dus ook naar die broeken! Heb je misschien een product code?😊

vorig jaar

Reactie op coco1109

Oeh ik zoek dus ook naar die broeken! Heb je misschien een product code?😊
Bv deze! Pull-on broek van linnenmix https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1138003001.html

vorig jaar

Reactie op Immie26

Bv deze! Pull-on broek van linnenmix https://www2.hm.com/nl_nl/productpag ...
Jaaa perfect! Dankjewel 🙏🏻 hoe hoog komt ie (evt met baby buik)?

vorig jaar

Reactie op coco1109

Jaaa perfect! Dankjewel 🙏🏻 hoe hoog komt ie (evt met baby buik)?
Als ik m over m’n buik doe komt hij bij mij nog net op de grond, ik ben dan ook 1.67 haha

vorig jaar

Yab fashion vind ik heel leuk!!

vorig jaar

FashionMusthaves heb ik een leuke flared legging gekocht en een jumpsuit, Seraphine Maternity nog steeds favoriet maar wel wat duurder.

vorig jaar

Reactie op Aniek2307

Ik denk dat je het merk Ambika bedoeld! Ik heb toevallig zelf 2 leggings da ...
Ik draag er een huidskleurig fietsbroekje van Hema onder, vormt je kont ook mooi en hoef je je nergens druk om te maken ;)

vorig jaar

Reactie op katieperrie

FashionMusthaves heb ik een leuke flared legging gekocht en een jumpsuit, S ...
Oe die Seraphine is inderdaad leuk!! Wat is jouw ervaring met snelheid van leveren?

vorig jaar

Gisteren heb ik veel H&M mama setjes besteld. Ze leken me super comfortabel en ook nog eens stijlvol. Ze hebben katoen en linnen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Ik heb echt hele leuke zomerse kleding bij de H&M maternity gekocht😁

vorig jaar

Boohoo heeft ook echt veel keuze , en volgensmij is alles nu ook bijna met 50% korting dus top 😁